Anonym skriver:
Må indrømme jeg ikke personligt har sat mig ind i det, da det jo ligesom må være hans opgave :-( Jeg har sagt, at så må han selv være aktiv, men det er måske lidt lettere for os kvinder... !!
Jeg må se hvad han kan finde ud af, men han skal til samtale deroppe imorgen. Så må de jo få afdækket hvad han skal lave deroppe. Dog håber jeg ikke det bliver noget tungt arbejde, for han har også en diskuprolaps som helst ikke skal bryde ud.
De kan ikke kræve han skal løfte noget hvis han har en diskos.. Få evt en lægeerklæring eller noget på det, for det skal han bestemt ikke ødelægge sin ryg på, pga 4 uger!!!
det er ikke lettere for os kvinder at være aktive jobsøgende tror jeg, Jeg har været ledig i halvandet år snart og helt ærligt jeg orker simpelthen ikke at søge flere jobs eller praktikker eller noget andet, vil bare gerne have en pause fra det ræs (glæder mig allerede til barsel om hele 5 mdr!!)...
Så jeg kan godt forstå han synes det er svært og kan give lidt op (ved jo selvfølgelig ikke hvor længe han har gået ledig), men hvis han vil have noget relevant er han desværre nødt til selv at opsøge det... Han kan jo også vælge noget kursus istedet hvis han vil have noget supplerende uddannelse af en art til den han allerede har...
Men synes da klart han skal være mere opsøgende, men ellers er det jo heldigvis kun 4 uger, det går stærkt når først man er igang...
Anmeld