Er det bare helt gak? (WARNING langt!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2012

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Spring ud i det!

Manden sprang ud i en 1-årig HGV forrige år, fordi han gerne ville i gang som elev - han gik 30.000 ned i løn, men hvis du/i vil, så skal det nok lykkedes :-) Manden er i dag elev og han er så glad for at være sprunget ud i det :-) 

Jeg håber det var 30000 om året og ikke om måneden Men ja, jeg hopper nok. Som skrevet til Sarahb, så må jeg bare sælge lidt flere malerier

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

Anonym trådstarter

k skriver:

jeg havde opsagt mit job hvis jeg var dig!

- også fordi jeg personligt ville følt mig virkelig pisset på når du udviser så stor fleksibilitet!

.. held og lykke med det!

Dejligt at det ikke kun er mig, der synes det er en smule unfair - også selvom at jeg jo absolut ikke har krav på at mine arbejdstimer skal laves om. Tak for medynk!

Anmeld

26. januar 2012

K&S

Anonym skriver:

Jeg håber det var 30000 om året og ikke om måneden Men ja, jeg hopper nok. Som skrevet til Sarahb, så må jeg bare sælge lidt flere malerier

Det var om måneden ;-) men vi fandt ud af at vi havde et meget højt forbrug, for vi havde stadig 10.000 til rådighed :-) 

Anmeld

26. januar 2012

K&S

Anonym skriver:

Og vi ser det som en investering i fremtiden :-)

Anmeld

26. januar 2012

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Det var om måneden ;-) men vi fandt ud af at vi havde et meget højt forbrug, for vi havde stadig 10.000 til rådighed :-) 

Er du da helt vimmer!?  Vil gerne have hans tidligere job - bare lige i 4 mdr! Kan du ikke arrangere det Men ja, det er jo fremtiden, det handler om. Vi snakkede også om, hvorvidt jeg skulle tage ekstra SU (Hvad filan er det nu det hedder?), så jeg i hvert fald havde til udgifterne, og så måtte vi lige leve af pasta og kærlighed (og invitere os selv på mad ved familie og venner), så det blev til at holde ud! Men igen det er jo kun for 3 mdr. Kommer jeg evt. på dagepenge indtil jeg får en elevplads, så er det jo en dobbelt SU, så det kan måske liiige løbe rundt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.