ører børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.957 visninger
21 svar
0 synes godt om
25. januar 2012

Anonym trådstarter

Gør man noget forkert hvis ens barn har tilbagevenende øre problemer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

ledermus

følger lige med her for det vil jeg også gerne vide

Anmeld

25. januar 2012

Anonym trådstarter

ledermus skriver:

følger lige med her for det vil jeg også gerne vide

Jeg syntes jo nemlig at vi gør hvad vi kan ??

Altså han får vitaminpiller hver dag, har ALTID hat på, uanset hvor kort vi skal udenfor, har hjemmesko på. Osv.. Men alligevel har han problemer med sine øre heeeeele tiden.

Anmeld

25. januar 2012

Moms

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/mellemoerebetaendelse.htm

se under disponerende faktorer - det kan være du kan finde en forklaring der....

Moms

Anmeld

25. januar 2012

line90

Drop alle mælkeprodukter så skulle det gå væk.

http://www.komaelk.dk/per_bennicke.html

Anmeld

25. januar 2012

Henriette Aaby

Jeg er jo ikke læge men så vidt jeg ved er der bare nogle mennesker der får øreproblemer. Så jeg tror ikke der er noget man gør forkert.

Men jeg vil anbefale DRÆN det er et vidundermidel 

Sidste vinter var min datter syg 4 ud af 7 dage (og ja det var hele vinteren vi takker for at farmor var arbejdsløs) og igen dette efterår begynde hun igen at være syg 4 ud af 7 dage. Så fik hun dræn i sidst i november. Hun har været snottet, men har ikke haft feber eller været slap siden

Giver det mening?

Mange hilsner

Henriette

Anmeld

25. januar 2012

*Louise*

Hejsa...

Nikoline er 5 mdr og som 4 mdr havde hun haft Mellemøresbetændelse 3 gange.... Normalt ligger man ikke dræn før de er MAX 1 år, men her valgte de at gøre det alligevel. Og hun fik dræn i sidste mandag.... Og de blev tæmmelig overrasket for der var så meget væske og betændelse i hendes øre at de aldrig havde set noget ligende og det har de så nu valgt at give hende pincilin for.....  

Nu skal hun så til kontrol imorgen igen, så er spændt på hvad de siger! 

Anmeld

25. januar 2012

Anonym trådstarter

*Louise* skriver:

Hejsa...

Nikoline er 5 mdr og som 4 mdr havde hun haft Mellemøresbetændelse 3 gange.... Normalt ligger man ikke dræn før de er MAX 1 år, men her valgte de at gøre det alligevel. Og hun fik dræn i sidste mandag.... Og de blev tæmmelig overrasket for der var så meget væske og betændelse i hendes øre at de aldrig havde set noget ligende og det har de så nu valgt at give hende pincilin for.....  

Nu skal hun så til kontrol imorgen igen, så er spændt på hvad de siger! 

Det lyder lidt som vores lille dreng, han havde fået lagt dræn 3 gange inden han blev 1 år. Nu er han 1½, drænene sidder der heldigvis endnu, og han har ikke fået dræn i det sidste ½ år. Men, han bliver suget for betændelse, og får pencillin. og øredråber. Sidst nævnte, ret tit, så han endda fik svamp i øret af det. Hold nu op hvor er jeg træt af de ører altså..

Jeg vil prøve at undgå mælk. Ellers må vi jo tage en snak med lægen om hvad det ellers kan være. De stakkels øre. Man kunne jo få tanken om at han en dag mister hørelsen pga alle de problemer der er med dem.

Anmeld

25. januar 2012

Tulle28

Det med mælk er lidt omdiskuteret, men jeg kender nogle stykker, hvis børn har fået det markant bedre efter de droppede mælken. Så det ville jeg helt klart give et forsøg hvis jeg var dig.

Anmeld

26. januar 2012

FrkRaarup

Vil da lige smide en lille hilsen

Jeg er eller var selv ørebarn..

Jeg var næsten døv da jeg var omkring 2år, men fik dræn i og det hjalp..

Fra jeg var 2 til jeg blev 13 fik jeg med jævne mellemrum lagt dræn i ørene. Ja, 11år med narkose, stikpiller, dræn osv.. I kender sikkert allerede til det..

Mine forældre fik aldrig afvide at de gjorde noget galt..

Håber det bliver bedre med det lille pus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.