McD's kyllingeburger/nuggets (Ikke for sarte)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2012

Laulund87

Muhmi skriver:

Hihi... Jamen det er heller ikke for at skræmme folk fra at spise det... Jeg er bare lidt ked af at jeg er så vild med de kyllingeburgere og nuggets som jeg er... For det er da egentlig ret klamt... Men jeg regnede da heller ikke med at de var lavet af brystkødet.. Men at det ligefrem er ALT der bare ryger i dem og så lige dyppes i amoniak... EW!?

Jeg havde godt nok hørt det før, men det er nemlig for ulækkert at tænke på hehe.. Så længe jeg ikke bliver syg, kan jeg nu godt spise det en gang imellem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

Kay

nu er jeg bestemt ikke fan af mack d. undår helst deres mad...

men hvad med noget kilde kritik??? jeg kan også sagtens finde eller taget et klamt billed og skrive en god historie om hvilket madfirma der har lavet det og hvor klamt det er og så ligge det på facebook....

man skal ikke tro alt man finder på nettet...

Anmeld

25. januar 2012

M (:

Muhmi skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=S9B7im8aQjo

Hvor er det vildt!

Anmeld

25. januar 2012

Mira0911

Sabina skriver:

Min kæreste er smed. Og laver de maskiner som knuser hele møget,
Det er alt, øjne, knogler, fødder osv. ned i en maskine. også ser det vidst sådan ud efter.
der hare været vist et program med det, på et tidspunk

Hvis det virkelig bliver lavet sådan, så tror jeg bestemt ikke mcd eksisterede mere... Og da heller ikke hvis de udgiver falske reklamer i tv!!

Anmeld

25. januar 2012

Mira0911

Kay skriver:

nu er jeg bestemt ikke fan af mack d. undår helst deres mad...

men hvad med noget kilde kritik??? jeg kan også sagtens finde eller taget et klamt billed og skrive en god historie om hvilket madfirma der har lavet det og hvor klamt det er og så ligge det på facebook....

man skal ikke tro alt man finder på nettet...

Hvis det passede, så tror jeg altså heller ikke mcd eksisterede længere... 

Anmeld

25. januar 2012

Dinna88

fejl

Anmeld

25. januar 2012

Sabina

Mira0911 skriver:

Hvis det virkelig bliver lavet sådan, så tror jeg bestemt ikke mcd eksisterede mere... Og da heller ikke hvis de udgiver falske reklamer i tv!!

Altså det firma min kæreste arb. i laver sku de maskiner :-)
Og de har fået afvide hvordan de bliver brugt. Så det er nu rigtigt.
Derfor jeg kun spiser is derfra. :-)

Anmeld

25. januar 2012

Bare mig..

Nitz - <3 David skriver:

Brugte bare lige hurtigt goodle oversætter.. så det er ikke helt korrekt oversat:

Kan du gætte, hvad McDonalds fødeemne This Is?

Sig goddag til maskinsepareret kylling. Det er hvad alle fastfood kylling er lavet - ting som chicken nuggets og bøffer. Desuden er de forarbejdede frosne kyllinger i butikkerne lavet af det.

Dybest set, er hele kyllingen smadret og presses gennem en sigte - knogler, øjne, indvolde, og det hele. det kommer ud ser ud som dette.

Der er mere: fordi det vrimler med bakterier, vil det blive vasket med ammoniak, gennemblødt i det, faktisk. Så, fordi det smager brutto, vil det være reflavored kunstigt. Derefter fordi det er underligt lyserødt, vil det være farvet med kunstige farve.

Men, hey, i det mindste smager godt, ikke

Min hjerne er da vidst stået af.. Kunne jo selv have lavet en google translate, men takker.. 

Det er da for klamt! Godt jeg i forvejen ikke bryder mig særlig meget om det, men dette er da klart endnu mere en hjælp til ikke at spise det!! 

Anmeld

25. januar 2012

Mother-love

Nu ved man efterhånden godt at mc donalds er affaldsmad. Men det tænker folk ikke så meget over. Jeg synes det kan være lækkert med det mad imens man spiser det men bagefter føler man sig utrolig klam og i min situation på toilettet resten af natten fra en halv time efter jeg har spist det. Jeg bliver så syg af det. Og det eneste jeg egentlig synes er godt derfra er dedere is og deres sodavand.

Anmeld

25. januar 2012

Mother-love

Mira0911 skriver:

Vi vedjo alle sammen når vi sætter tænderne i kødet fra mc d at det nærmest ikke har set skyggen af oksekød eller kylling. Hvis det var " rigtig" kød ville det ikke være så sejt. Tager man f.eks burgerking er der stor forskel på smagen og kvaliteten. Og kan gå ud fra at det ikke er sundt når jeg hver gang jeg har rådyret ligger med diarre igennem natten trods det at jeg har prøvet 4 forskellige mc d bare i Århus og har så prøvet i andre byer og stadig samme resultat. Så nej tror ikke det har ret megetmed kød at gøre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.