McD's kyllingeburger/nuggets (Ikke for sarte)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Lyst til en kyllingeburger?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

9.305 visninger
29 svar
0 synes godt om
25. januar 2012

Muhmi

Can You Guess What McDonald’s Food Item This Is?

Say hello to mechanically separated chicken. It’s what all fast-food chicken is made – things like chicken nuggets and patties. Also, the processed frozen chicken in the stores is made from it.

Basically, the entire chicken is smashed and pressed through a sieve — bones, eyes, guts, and all. it comes out looking like this.

There’s more: because it’s crawling with bacteria, it will be washed with ammonia, soaked in it, actually. Then, because it tastes gross, it will be reflavored artificially. Then, because it is weirdly pink, it will be dyed with artificial color.

But, hey, at least it tastes good, right?

Har tyvstjålet texten fra facebook, derfor er den på engelsk..
Det er simpelthen SÅ ulækkert at jeg blev nød til at vise jer det
Seriøst, det var min yndlingsburger på McD.. TÆNK at jeg har spist i hvert fald 30-40 stks af dem i min tid... Heldigvis har jeg ikke været på McD i over et år og nu sætter jeg bestemt ALDRIG mine fødder der igen!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Det er en af grundene til, at jeg laver 99% af min mad fra bunden - med undtagelse af en vegetar pizza i ny og næ

Anmeld

25. januar 2012

Mira0911

Står det skrevet nogle steder at mcd får maden sådan? På deres hjemmeside evt? 

Nu er dette billede lagt ud på facebook hele verden rundt efterhånden, så jeg har meget svært med at tro på at det bliver lavet sådan... 

Anmeld

25. januar 2012

FrkZier

på det punkt er jeg slet ikke så sart, man har igennem årene hørt SÅÅ mange ting omkring McD og hvor ulækkert det er osv. jeg har det sådan lidt : jeg synes det smager godt og er ALDRIG blevet syg af det. og så længe de ikke laver deres mad af mennesker så er jeg faktisk næsten helt ligeglad hvordan de vælger at lave det

Anmeld

25. januar 2012

_-Kathrine-_

Haha... Jeg troede det var softice
Men det er nasty

Anmeld

25. januar 2012

Muhmi

Mira0911 skriver:

Står det skrevet nogle steder at mcd får maden sådan? På deres hjemmeside evt? 

Nu er dette billede lagt ud på facebook hele verden rundt efterhånden, så jeg har meget svært med at tro på at det bliver lavet sådan... 

http://www.youtube.com/watch?v=S9B7im8aQjo

Anmeld

25. januar 2012

Phoenix

Så vidt jeg har hørt, var det sådan de producerede kylling nuggets/burger førhen. Men nu er det vist lavet om ( på grund af det store fokus på produktionen ) og laves derfor af kyllingfilleter. 

Om det er sandt ved jeg ikke. Men har bare hørt det forholder sig sådan nu 

Anmeld

25. januar 2012

Silas&Mille

Elsker kyllingeburger, så ja kunne egentligt godt spise en lige nu 

Tror ikke på det der står til det pågældende billede.

Har det sådan lidt hvis det passer, så skal McD DK godt nok passe på med deres tv-reklamer, ellers kan de blive meldt for falsk markedsføring og DET er dyrt.

Er nu heller aldrig blevet syg af det, så igen ja tak kunnde sagtens spise en enkelt eller to lige nu 

Anmeld

25. januar 2012

Nitz - <3 David

Jeg VED de ikke bliver lavet sådan.. Ihvertfald ikke i DK.. Min mor har arbejdet på det fjerkræ slagteri hvor MacD får deres kyllinge nuggets samt "bøffer" til kyllingeburgere.. Og hun ved hvordan de laves.. Der er SÅ meget kontrol med fødevarer idag.. At sådan nogle ting ville ikke finde sted.. Så ville fabrikken lukke øjeblikkeligt..
Sådan nogle rygter og dumme historier har der også været med pølser engang..
Hvis vi alle skal gå og tænke over hvordan vores mad er produceret så kunne vi jo intet spise jeg kender også en der har arbejdet på en fabrik hvor de laver alm. marrineret sild.. Han sagde at hvis folk så hvordan processen var, så var der ingen der ville spise sild.. For de ligger i alm. blå plastic tønder i måneder.. Og det ser vildt ulækkert ud når sådan en tønde bliver åbnet..
Hvem ved om ham der står ved sorterings båndet på fx. TOMS chokolade ik liiige har hostet/snottet ned over al den lækre chokolade?

Anmeld

25. januar 2012

Chevro

Jeg har lige været inde og spise to stk. idag
Og er gravid, men får ingen kvalme!

- Der er så meget opreklameret om alting idag, mcd putter alt muligt i deres mad, det lokale pizzaria får leveret selvdøde dyr og der lever mus og rotter ude bagved ovnen, restauranterne er dårlige til at gøre rent, hygiejnen er generelt ringe alle steder osv osv .. ;D MEeen jeg spiser det sku engang imellem alligevel ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.