Hejsa.
Jeg har simpelhen brug for et råd.
Min ellers så søde datter er blevet lidt af en diva, (især i følge pædagogerne fra vuggestuen). De eneste gange jeg dog har lagt mærke til det er når hun ikke må få det hun gerne vil, og så når jeg skal lave mad!
Det foregår sådan her:
Jeg sidder og leger med hende på gulvet eller er i nærheden hvor hun selv sidder og leger. Men når jeg så skal i køkkenet (som ligger lige indtil stuen), så går hun HELT AMOK. hun græder og hyler, trækker mig i bukserne, sætter sig på numsen midt ude i køkkenet og græder som om hun er faldet ned fra månen.
Jeg plejede at tage hende op, for intet andet virkede i mere end 5min. Jeg har prøvet at sætte hende ved borderet lige ved siden af hvor jeg laver mad, med noget legetøj. Men det virker ikke særlig længe.
Vuggestuen har så fortalt at hun også kan være sådan nede hos dem, og jeg giver for meget efter. Derfor burde jeg ignorer hende og sige nej. Dette prøvede jeg så igår!!!!! fuck da mit hjerte er gået helt i stykker, hun græd og græd i over 1 time.
Jeg satte mig ned hos hende og forklarede hende pænt, jeg prøvede at bære hende ind i stuen med sit legetøj - intet.... og det virkede da slet ikke at ignorer hende!!!
Er det virkelig måden at gøre det på?
håber der en nogen der kan hjælpe, har prøvet at skrive til SP men hun svare ikke.
Anmeld