Var du enlig mor inden du mødte din kæreste....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2012

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Min kæreste har så ikke nogen børn, men arbejder næsten i hans baghave og har stort behov for hans omgangskreds. Det har jeg slet ikke på samme måde.

jeg havde det sådan at mine børn var velfungerende og ikke ville ha det store problem med at omstille sig. hvor min mands søn havde nogle problemer og gik på special skole.

derudover havde jeg stor lyst til at flytte ud i en mindre by, og husene var langt billigere i dette område end hvor jeg boede, så der var mange ting der talte for at jeg flyttede længst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

Anonym trådstarter

Lone Jakobsen skriver:

jeg havde det sådan at mine børn var velfungerende og ikke ville ha det store problem med at omstille sig. hvor min mands søn havde nogle problemer og gik på special skole.

derudover havde jeg stor lyst til at flytte ud i en mindre by, og husene var langt billigere i dette område end hvor jeg boede, så der var mange ting der talte for at jeg flyttede længst

Ja det tiltaler også mig med et mindre samfund. Ikke for min skyld, men for mit barns skyld. Min kæreste har et stor hus med stor grund til. Vi føler os hjemme når vi er henne hos ham

Anmeld

26. januar 2012

Ditte-3

har vert sammen med min kærste i et år og vi er lige flytted sammen her efter jul , det håreste for mig om børnene nu ville trives det nye sted og må nok indrømme i dag at det vis er mig der er mest pyllerd.

grunden til vi flytted var hans arbejde og så skulle vi ha noget støre at bo i da han også har to børn og der er en mere på vej men ind til vider går det supper godt med børnene og masser af vender s

Anmeld

26. januar 2012

Anonym trådstarter

Åhh har bare lyst til at flytte hen til ham NUUUUU! Men vi er blevet enige om at vente lidt endnu Vi har kendt hinanden i 7 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.