Var du enlig mor inden du mødte din kæreste....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.668 visninger
23 svar
0 synes godt om
24. januar 2012

Anonym trådstarter

Var du enlig mor inden du mødte din nuværende kæreste OG valgte du at flytte hen til ham (ny by) er mit spørgsmål til dig:

Hvor længe havde i været kæreste før i flyttede sammen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Lone Jakobsen

ja jeg var enlig mor inden jeg mødte min (nuværende) mand.

jeg flyttede ikke op til ham, men vi flyttede til et fælles hjem tættere på hans end mit. (hvis du forstår)

vi havde været sammen lidt over 1 år før vi valgte at tage springet og købe hus sammen.

Anmeld

24. januar 2012

eliasogmor

Anonym skriver:

Var du enlig mor inden du mødte din nuværende kæreste OG valgte du at flytte hen til ham (ny by) er mit spørgsmål til dig:

ja det var jeg... han solgte sit hus og vi valgete at finde en lejebolig sammen i min del af jylland....og vi havde været sammen næsten et år...

Anmeld

25. januar 2012

Anonym trådstarter

Lone Jakobsen skriver:

ja jeg var enlig mor inden jeg mødte min (nuværende) mand.

jeg flyttede ikke op til ham, men vi flyttede til et fælles hjem tættere på hans end mit. (hvis du forstår)

vi havde været sammen lidt over 1 år før vi valgte at tage springet og købe hus sammen.

Hvor gammel var dit barn da du flyttede?

Anmeld

25. januar 2012

smølfine

Anonym skriver:

Jeg var enlig mor til to, da jeg mødte min kæreste. Han flyttede fra  sin lejlighed hjem til os. Han flyttede ind to mdr efter, vi mødte hinanden. Nu har vi været sammen i små tre år og har et barn sammen.

Anmeld

25. januar 2012

livhemdrup

Anonym skriver:

Ja det var jeg og flyttede fra den ene del af landet til den anden ende for at bo hos min kæreste sammen med mine 3 børn.

Anmeld

25. januar 2012

FruHolm <3

Anonym skriver:

Jeg var enlig mor da jeg mødte min kæreste, fandt en fælles lejlighed i den by han boede i( der var kun 25 km mellem byerne og han har sin læreplads ) vi flyttede sammen officielt efter lidt over 1 måned , men var dog ved ham den tid

Anmeld

25. januar 2012

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

Ja det var jeg og flyttede fra den ene del af landet til den anden ende for at bo hos min kæreste sammen med mine 3 børn.

Hvor gamle var dine børn da I flyttede?

Anmeld

25. januar 2012

livhemdrup

Anonym skriver:

Hvor gamle var dine børn da I flyttede?

3 6 9 år.

Anmeld

25. januar 2012

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

3 6 9 år.

Så to af dem skulle skifte skole i forbindelse med flytningen?

Hvilke overvejelser havde du gjort dig? Og hvordan tog børnene skoleskiftet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.