Cris skriver:
Hej Mumto3! Er du der? 
Hvad kan man bruge om vinteren til babien, når den ligger flad under den store? Vi har en kørepose og vi har brugt den et par gange. Men vi synes, at den lille bliver lidt hårdt presset af den seddel fra den stor. Har du erfaring med det eller kender du nogle som også har brugt en kørepose alla voksi pose?
hej igen, jeg er her 
Jeg synes ikke en kørepose er varm til en nyfødt om vinteren (men det er jo min mening!) og med nyfødt tænker jeg 0-2mdr. Jeg synes ikke en kørepose kan pakkes helt lige så tæt omkring babyen som f.eks. en voksi og den er heller ikke lige så varm som en 'voksi' lavet af enten uld eller dun.
Man kan jo få en lift til vognen, det synes jeg dog ikke er nødvendigt. Hvis I ikke har en voksi, så tror jeg egenligt bare jeg ville bruge et uldent tæppe og pakke babyen ind i.
Jeg er nok ikke helt med på, hvad du mener med at babyen bliver 'mast' at den store søskend der sidder på ssædet oppe over. Har du set de billeder der ligger på Phil og Tets hjemmeside?
Spørg endelig igen, hvis jeg ikke har svart ordentligt. Jeg har som sagt 3 børn, og de to af dem har været i klapvognen som nyfødte. Det ene barn er vinterbarn (født i januarmåned i en snestorm), så det har jeg også prøvet.
Anmeld