Klapvogn til både et lille barn og en nyfødt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.477 visninger
29 svar
0 synes godt om
13. marts 2009

Cris

Dette er et spørgsmål til dem, som har to børn med ca 2 års forskel. Hvad for en klapvognen bruger i/har I brugt? Den ene skal helst ligge i liften og den anden sidder (jeg mener, når man skal ud med begge to)... Hvad har I købt? Hvad synes I, som var det bedste I har investeret til den situation? Tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2009

Mumto3

Vi har købt en Phil and Teds . Det er en super god vogn, som kan bruges til to børn, men som fylder meget mindre end almindelige søskende vogne. Der er to sæder. Et stort og et lille. Når babyen er lille, så er babyen i det store sæde, som kan lægges helt ned i vandret og ligger der i liften. og det store barn (vores var 2 år) sidder så i det 'lille' sæde (som altså slet ikke er spor lille!!!). Når babyen så bliver større og kan sidde selv, så kommer baby over i det lille sæde og det største barn kommer op i det store sæde, som så rejses op til almindelig sidde stilling.

Vi har tre børn med 2 års mellem rum, og vogene kan transportere ALLE tre børn på en gang (1år, 3år og 5 år). Vores nabo har en vogn helt magen til, der er 2 år mellem deres to børn, og de er også vildt glade for vognene.

Den er med 3 hjul.

Den kan købes i Babysam eller på nettet

Anmeld

13. marts 2009

Cris

Mumto3 skriver:

Vi har købt en Phil and Teds . Det er en super god vogn, som kan bruges til to børn, men som fylder meget mindre end almindelige søskende vogne. Der er to sæder. Et stort og et lille. Når babyen er lille, så er babyen i det store sæde, som kan lægges helt ned i vandret og ligger der i liften. og det store barn (vores var 2 år) sidder så i det 'lille' sæde (som altså slet ikke er spor lille!!!). Når babyen så bliver større og kan sidde selv, så kommer baby over i det lille sæde og det største barn kommer op i det store sæde, som så rejses op til almindelig sidde stilling.

Vi har tre børn med 2 års mellem rum, og vogene kan transportere ALLE tre børn på en gang (1år, 3år og 5 år). Vores nabo har en vogn helt magen til, der er 2 år mellem deres to børn, og de er også vildt glade for vognene.

Den er med 3 hjul.

Jeg synes, at jeg har set den et par gange på gaden. Men det er utroligt at den ene sæde kan klappes ned til liften mens det andet barn kan sidde i den anden sæde!!! Men det lyder meget godt! Jeg synes, at nogle af de der søskende vogne fylder meget og det er en KAMP at køre med dem i bussen!

Anmeld

13. marts 2009

Mumto3

Vi bor i en opgang, hvor der er plads til en barnevogn men ikke noget der er større, og denne dobbeltvogn fylder præcis det samme som en almindelig barnevogn i 'grundmål', hvis du forstår hvad jeg mener.

Anmeld

13. marts 2009

3rollinger

Mumto3 skriver:

Den er med 3 hjul.

Hejsa

Jeg er ogsaa lidt interesseret i denne traad.

Det er den der hvor de sidder over og under hinaanden, ikk?

Kan den store godt sidde nedenunder naar det overste saede er lagt helt ned? Og hvor putter du barn nummer 3 hen?

Knus
Trine

Anmeld

13. marts 2009

Mumto3

Den nederste stol kan flytte op, så det store barn sidder i den 'ovenover' babyen i liften.

Der er trekantet benstøtte til det barn der sidder forest, og det kan godt fungere som sæde. Så når jeg har tre børn på den, har jeg baby (10mdr) bageste/nederst i den lille stol. Det største barn i det store sæde, og mellemste barn sidder på ben-skamlen.

Håber det giver mening ellers spørg igen!

Anmeld

13. marts 2009

3rollinger

Jamen, det giver meget mening. Tusind tak skal du have

Den ser rigtig god ud.

Knus
Trine

Anmeld

13. marts 2009

EliasNoah

Der er 1½ år mellem vores drenge. Vi købte en Emmaljunga tvillingklapvogn, en af de helt store modeller. Der til købte vi en blød lift og sæderne kunne ligges helt ned. Det har været en rigtig god løsning for os. Nu hvor den yngste bliver 1 om 14 dage bruger vi den hver dag, over til dp. Den er bare super smart. De vil gerne begge kunne sidde og kigge ud hvor vi kører.

Anmeld

13. marts 2009

Katjaro

Mit bud ville også være en Phil & Teds

Ikke at jeg selv har brugt den - men en veninde har. Og hun var OVENUD lykkelig for sin vogn.

Hun købte den på nettet i UK - hvilket gjorden den MØJ billigere end ved at købe den i DK. Med mindre man som os bedst kan lide at købe i en butik hvor det er lettere at brokke sig hvis noget går i stykke

Hilsen Katja

Anmeld

14. marts 2009

Cris

Katjaro skriver:

Mit bud ville også være en Phil & Teds

Ikke at jeg selv har brugt den - men en veninde har. Og hun var OVENUD lykkelig for sin vogn.

Hun købte den på nettet i UK - hvilket gjorden den MØJ billigere end ved at købe den i DK. Med mindre man som os bedst kan lide at købe i en butik hvor det er lettere at brokke sig hvis noget går i stykke

Hilsen Katja

Tak! hvis hun kan huske i hviken hjemmeside har hun fundet det, så må du meget gerne fortælle til mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.