Er virkelig bange!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

Stéphanie

mariamiss6 skriver:

Ikke for at lyde ufølsom, men, fortæl fortæl

Du lyder skam heller ikke ufølsom 

Har et par gange den sidste uges tid oplevet at en af mine skabslåger konstant står åben, kan lukke den, gå ud af rummet, komme tilbage 5 minutter efter og så står den åben igen. Og lyset i vores spisestue tænder og slukker som om det lever sit eget liv, og har lige haft elektriker ude for at se om der er noget galt med ledningsnettet, men han kan ikke finde nogle fejl 

Det skræmmer mig stadig, men begynder nu egentlig også at synes det er lidt spændende (hvis det så bare ikke lige skete hjemme ved mig)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Camilla <3

Det lyder godt nok som om der er et eller andet.

Hjemme hos os sker der også lidt ind imellem Specielt her på det seneste

Anmeld

30. januar 2012

Stéphanie

Chancen skriver:

Det lyder godt nok som om der er et eller andet.

Hjemme hos os sker der også lidt ind imellem Specielt her på det seneste

Det gør det måske ja, men er stadig lidt i tvivl om hvorvidt jeg tør tro på det eller ej.. Giver det mening?

Hvad sker der hjemme ved dig? 

Anmeld

30. januar 2012

Tinehh

Stéphanie skriver:

Hej, hvor er det sødt af dig. - Ja, jeg er okay, er bare ikke så meget for at være alene hjemme om aftenen, da der sker flere og flere mystiske ting 

Hejsa..

- Nu har jeg læst din tråd igennem. Og det er selvfølgelig rigtig ubehageligt, at dine stearinlys pludselig bare går ud alle sammen på en gang. og børnenes legetøj.. 

Nu er det ikke for at gøre dig bange eller mere utryg end du er i forvejen. men for mig lyder det som om du godt kunne have en åndelig tilstedeværelse i dit hjem.

Jeg ved ikke om det er noget du tror på, men jeg kan fortælle dig at jeg har en svigermor som bruger ALT hendes fritid næsten på at hjælpe mennesker der har en mistanke om, at der muligvis kunne være noget. 

For det meste kan det måske være noget afdød familie medlem der kigger forbi eller en helt 3 person som har en tilknytning til jeres hjem og prøver at fortælle jer noget eller vil have hjælp til at komme over på den anden side. 

Hvis det ikke lyder helt hen i vejret for dig, så synes jeg du skulle prøve at kontakte min svigermor Connie Jensen. Hvis du er på facebook, så har hun sammen med 2 andre en lukket gruppe derinde der hedder :  Ghost Help Denmark. 

Du søger bare om medlemsskab og kan den vej igennem komme til at skrive sammen med min svigermor. og jeg lover dig at der ikke er noget fusk i det. Hun har flere gange renset vores hjem, fordi jeg igen og igen da min søn var mindre hørte fodtrin i babyalarmen om natten. Som om der var en der gik frem og tilbage derinde. og efter hun har været og rense ud er der ingenting.

Det er jo så spørgsmålet om man er villig til at tro på der er mere mellem himmel og jord. Men synes du skulle give det en chance.

Hun kan f. eks. bare se et billed af dig og på den måde tage kontakt til det åndelige og den vej igennem mærke efter om der skulle være noget i Jeres hjem.

Gi det et forsøg, fordi det kan jo godt være hun mener der ikke er noget. Og så er det jo i hvert fald udelukket. Men jeg synes bare det lyder til det.

Håber der bliver ro i det lille hjem. 

Med Venlig Hilsen 

Tine

Anmeld

30. januar 2012

Stéphanie

Tinehh skriver:

Hejsa..

- Nu har jeg læst din tråd igennem. Og det er selvfølgelig rigtig ubehageligt, at dine stearinlys pludselig bare går ud alle sammen på en gang. og børnenes legetøj.. 

Nu er det ikke for at gøre dig bange eller mere utryg end du er i forvejen. men for mig lyder det som om du godt kunne have en åndelig tilstedeværelse i dit hjem.

Jeg ved ikke om det er noget du tror på, men jeg kan fortælle dig at jeg har en svigermor som bruger ALT hendes fritid næsten på at hjælpe mennesker der har en mistanke om, at der muligvis kunne være noget. 

For det meste kan det måske være noget afdød familie medlem der kigger forbi eller en helt 3 person som har en tilknytning til jeres hjem og prøver at fortælle jer noget eller vil have hjælp til at komme over på den anden side. 

Hvis det ikke lyder helt hen i vejret for dig, så synes jeg du skulle prøve at kontakte min svigermor Connie Jensen. Hvis du er på facebook, så har hun sammen med 2 andre en lukket gruppe derinde der hedder :  Ghost Help Denmark. 

Du søger bare om medlemsskab og kan den vej igennem komme til at skrive sammen med min svigermor. og jeg lover dig at der ikke er noget fusk i det. Hun har flere gange renset vores hjem, fordi jeg igen og igen da min søn var mindre hørte fodtrin i babyalarmen om natten. Som om der var en der gik frem og tilbage derinde. og efter hun har været og rense ud er der ingenting.

Det er jo så spørgsmålet om man er villig til at tro på der er mere mellem himmel og jord. Men synes du skulle give det en chance.

Hun kan f. eks. bare se et billed af dig og på den måde tage kontakt til det åndelige og den vej igennem mærke efter om der skulle være noget i Jeres hjem.

Gi det et forsøg, fordi det kan jo godt være hun mener der ikke er noget. Og så er det jo i hvert fald udelukket. Men jeg synes bare det lyder til det.

Håber der bliver ro i det lille hjem. 

Med Venlig Hilsen 

Tine

Hejsa 

Tusind tak for dit indput, jeg ved ikke om jeg tør og tro på det, men har meget svært ved at finde en "naturlig" forklaring.

Tror helt sikkert jeg vil prøve at kontakte din svigermor, det kan jo da ikke skade?! 

Puha, tror jeg vil gå fuldstændig i panik hvis jeg hørte fodtrin inde fra børnaværelset, i hvert fald de første par gange 

Endnu en gang, tusind tak fordi du skrev 

Anmeld

30. januar 2012

Laura.

Stéphanie skriver:

Hejsa 

Tusind tak for dit indput, jeg ved ikke om jeg tør og tro på det, men har meget svært ved at finde en "naturlig" forklaring.

Tror helt sikkert jeg vil prøve at kontakte din svigermor, det kan jo da ikke skade?! 

Puha, tror jeg vil gå fuldstændig i panik hvis jeg hørte fodtrin inde fra børnaværelset, i hvert fald de første par gange 

Det lyder som en god idé at få det prøvet.. Det kunne være spændende med en updatepå et tidspunkt, men pøj pøj med det, eller hvad man nu siger..

Anmeld

30. januar 2012

Tinehh

Stéphanie skriver:

Hejsa 

Det var så ganske lidt.. Vil skam bare prøve, at hjælpe.. Og nu er det ikke ligefrem noget de fleste bare lige snakker om.

Men da jeg kender en del til den verden, så synes jeg i hvert fald lige du skulle have muligheden..

Og du spørger hende bare løs, husk dog at det er ikke sikkert hun/de svarer lige med det samme, da de koncentrerer sig om det i deres fritid. Men er næsten altid på gruppen hver aften.

Plus, det gør alt ganske gratis! Så ingen omkostninger medmindre man skal have besøg af dem, tager de for transporten. 

- Jeg nævner lige for min svigermor at jeg har skrevet med dig.

Ha en dejlig dag.. 

Anmeld

30. januar 2012

Stéphanie

Laura. skriver:

Det lyder som en god idé at få det prøvet.. Det kunne være spændende med en updatepå et tidspunkt, men pøj pøj med det, eller hvad man nu siger..

Jamen selvfølgelig skal jeg nok give en update 

Og mange tak 

Anmeld

30. januar 2012

Stéphanie

Tinehh skriver:

Det var så ganske lidt.. Vil skam bare prøve, at hjælpe.. Og nu er det ikke ligefrem noget de fleste bare lige snakker om.

Men da jeg kender en del til den verden, så synes jeg i hvert fald lige du skulle have muligheden..

Og du spørger hende bare løs, husk dog at det er ikke sikkert hun/de svarer lige med det samme, da de koncentrerer sig om det i deres fritid. Men er næsten altid på gruppen hver aften.

Plus, det gør alt ganske gratis! Så ingen omkostninger medmindre man skal have besøg af dem, tager de for transporten. 

- Jeg nævner lige for min svigermor at jeg har skrevet med dig.

Ha en dejlig dag.. 

Det er virkelig pænt af dig

Okay, kan ske jeg skal prøve at skrive til hende en gang i aften, og så tager vi den derfra 

Synes virkelig det er flot at de bruger deres fritid på andre på den måde 

Jamen det må du meget gerne

Mange tak og i lige måde

Anmeld

30. januar 2012

Camilla <3

Det gør det måske ja, men er stadig lidt i tvivl om hvorvidt jeg tør tro på det eller ej.. Giver det mening?

Hvad sker der hjemme ved dig? 

Vi har oplevet et vindue blive lukket to gange i træk, fjernsyn der er blevet slukket, PS3 der var sat på pause har startet igen af sig selv (vi var gået ned i byen og da vi kom hjem var spillet startet), emhætte der er gået i gang, skuffe der har åbnet sig, vores hund har stået og gøet ad ingenting. ja, og så er der tit en "tyk" luft inde i vores soveværelse, svigermor kan også fornemme det når hun har været her.

Men min kæreste er "vant" til det, så vi tager det ikke så tungt hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.