Stéphanie skriver:
Hej, hvor er det sødt af dig. - Ja, jeg er okay, er bare ikke så meget for at være alene hjemme om aftenen, da der sker flere og flere mystiske ting 
Hejsa.. 
- Nu har jeg læst din tråd igennem. Og det er selvfølgelig rigtig ubehageligt, at dine stearinlys pludselig bare går ud alle sammen på en gang. og børnenes legetøj..
Nu er det ikke for at gøre dig bange eller mere utryg end du er i forvejen. men for mig lyder det som om du godt kunne have en åndelig tilstedeværelse i dit hjem.
Jeg ved ikke om det er noget du tror på, men jeg kan fortælle dig at jeg har en svigermor som bruger ALT hendes fritid næsten på at hjælpe mennesker der har en mistanke om, at der muligvis kunne være noget.
For det meste kan det måske være noget afdød familie medlem der kigger forbi eller en helt 3 person som har en tilknytning til jeres hjem og prøver at fortælle jer noget eller vil have hjælp til at komme over på den anden side.
Hvis det ikke lyder helt hen i vejret for dig, så synes jeg du skulle prøve at kontakte min svigermor Connie Jensen. Hvis du er på facebook, så har hun sammen med 2 andre en lukket gruppe derinde der hedder : Ghost Help Denmark.
Du søger bare om medlemsskab og kan den vej igennem komme til at skrive sammen med min svigermor. og jeg lover dig at der ikke er noget fusk i det. Hun har flere gange renset vores hjem, fordi jeg igen og igen da min søn var mindre hørte fodtrin i babyalarmen om natten. Som om der var en der gik frem og tilbage derinde. og efter hun har været og rense ud er der ingenting.
Det er jo så spørgsmålet om man er villig til at tro på der er mere mellem himmel og jord. Men synes du skulle give det en chance.
Hun kan f. eks. bare se et billed af dig og på den måde tage kontakt til det åndelige og den vej igennem mærke efter om der skulle være noget i Jeres hjem.
Gi det et forsøg, fordi det kan jo godt være hun mener der ikke er noget. Og så er det jo i hvert fald udelukket. Men jeg synes bare det lyder til det.
Håber der bliver ro i det lille hjem. 
Med Venlig Hilsen
Tine