Er virkelig bange!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

Stéphanie

Mille83 skriver:

Er det evt fyrfadslys og har været tændt på samme tid? Så tænker jeg mht brændetid at det er derfor de er gået ud 

Nej det er ikke fyrfadslys, det er store bloklys, af forskellige mærker og størrelser, og langt fra brændt ud endnu, men ville det ikke også være mærkeligt hvis de alle gik ud sådan præcis på samme tid? - Det er altså ikke tit jeg har lys tændt så ved ikke om det kan lade sig gøre, derfor jeg spørger på den måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

nilletøz

Mille83 skriver:

Det ved jeg nu ikke, jeg har da prøvet og tænde nogle på samme tid og da brændetiden er ens ja så er de også gået ud.

Men helt enig snakker vi om rigtig mange så er det da mærkeligt....

ok, jeg bruge udelukkende kun dem med 8 timer, men de går aldrig helt ud med det samme..

Ja det tyder til at det er flere lys der er gået ud samtidlig

Anmeld

23. januar 2012

Mille83

Stéphanie skriver:

Nej det er ikke fyrfadslys, det er store bloklys, af forskellige mærker og størrelser, og langt fra brændt ud endnu, men ville det ikke også være mærkeligt hvis de alle gik ud sådan præcis på samme tid? - Det er altså ikke tit jeg har lys tændt så ved ikke om det kan lade sig gøre, derfor jeg spørger på den måde

Uhhh det er lidt spooky ja.....

Anmeld

24. januar 2012

Laura.

Det lyder meget mærkeligt.. Har du oplevet det før, eller andre mystiske ting ?

Anmeld

24. januar 2012

Stéphanie

Laura. skriver:

Det lyder meget mærkeligt.. Har du oplevet det før, eller andre mystiske ting ?

Ikke rigtig, udover at ungernes legetøj fra tid til anden begynder spille, snakke, gå og kravle af sig selv, men har faktisk ikke lagt så meget i det ander end at det var fejl i legetøjet eller noget i den stil.. Men overvejer lidt om det nu også er fejl eller hvad det er 

Anmeld

24. januar 2012

Laura.

Stéphanie skriver:

Ikke rigtig, udover at ungernes legetøj fra tid til anden begynder spille, snakke, gå og kravle af sig selv, men har faktisk ikke lagt så meget i det ander end at det var fejl i legetøjet eller noget i den stil.. Men overvejer lidt om det nu også er fejl eller hvad det er 

Ja, det ville jeg også tænke som det første, for legetøj skal ikke starte af sig selv.

Nu vil jeg ikke gøre dig bange eller noget, men har du overvejet om det måske kunne være noget andet ?

Anmeld

25. januar 2012

MariaKyedDK

Stéphanie skriver:

Er alene hjemme her til aften, ligger med lungebetændelse så svigermor har tilbudt at tage Xander natten over så jeg kan få sovet igennem (jeg vækker ham da jeg hoster konstant) og Jonas er til firma hockey og kommer sent hjem. Havde besluttet mig for at jeg virkelig ville hygge om mig selv så havde tændt en masse stearinlys og hentet dynen og puttet mig på sofaen. Her for 10 min siden går ALLE mine stearinlys ud på samme tid, som i virkelig 100% på samme tid. Føj hvor er det bare ulækkert! Og jeg er virkelig bange lige nu! 

Ved egentlig ikke hvad jeg ville ud over lige at komme af med den her oplevelse... Ikke at det hjalp specielt meget, sidder stadig og ryster af skræk 

hej  Er Du Okay ? har tænkt meget over dig efter du skrev at du var bange igår !! ? 

Anmeld

29. januar 2012

Stéphanie

Laura. skriver:

Ja, det ville jeg også tænke som det første, for legetøj skal ikke starte af sig selv.

Nu vil jeg ikke gøre dig bange eller noget, men har du overvejet om det måske kunne være noget andet ?

Ja jeg har overvejet det, men ved ikke helt om jeg tror på at der skulle være "noget" - altså forstået sådan at jeg ikke er sikker på om jeg tror på at der er mere mellem himmel og jord end det man kan se... Selvom jeg bliver mere og mere overbevist 

Anmeld

29. januar 2012

Stéphanie

MariaKyedDK skriver:

hej  Er Du Okay ? har tænkt meget over dig efter du skrev at du var bange igår !! ? 

Hej, hvor er det sødt af dig. - Ja, jeg er okay, er bare ikke så meget for at være alene hjemme om aftenen, da der sker flere og flere mystiske ting 

Anmeld

29. januar 2012

mariamiss6

Stéphanie skriver:

Hej, hvor er det sødt af dig. - Ja, jeg er okay, er bare ikke så meget for at være alene hjemme om aftenen, da der sker flere og flere mystiske ting 

Ikke for at lyde ufølsom, men, fortæl fortæl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.