Er virkelig bange!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.819 visninger
29 svar
0 synes godt om
23. januar 2012

Stéphanie

Er alene hjemme her til aften, ligger med lungebetændelse så svigermor har tilbudt at tage Xander natten over så jeg kan få sovet igennem (jeg vækker ham da jeg hoster konstant) og Jonas er til firma hockey og kommer sent hjem. Havde besluttet mig for at jeg virkelig ville hygge om mig selv så havde tændt en masse stearinlys og hentet dynen og puttet mig på sofaen. Her for 10 min siden går ALLE mine stearinlys ud på samme tid, som i virkelig 100% på samme tid. Føj hvor er det bare ulækkert! Og jeg er virkelig bange lige nu! 

Ved egentlig ikke hvad jeg ville ud over lige at komme af med den her oplevelse... Ikke at det hjalp specielt meget, sidder stadig og ryster af skræk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

nilletøz

Åhhh hvor lyder det bare klamt!!

Gik de bare sådan ud af sig selv!???

Anmeld

23. januar 2012

Stéphanie

nilletøz skriver:

Åhhh hvor lyder det bare klamt!!

Gik de bare sådan ud af sig selv!???

Det må de have gjort, har ingen vinduer eller noget i den stil åbent, og de står også rimelig langt fra hinanden mange af dem, så tror altså ikke det kan være træk. Og det trækker heller ikke hverken fra døre eller vinduer 

Anmeld

23. januar 2012

sarahb

Omg!!!!
Jeg ville være død af skræk allerede.
Prøv at tænd dem igen og se om det samme sker.

Anmeld

23. januar 2012

Mille83

Stéphanie skriver:

Er alene hjemme her til aften, ligger med lungebetændelse så svigermor har tilbudt at tage Xander natten over så jeg kan få sovet igennem (jeg vækker ham da jeg hoster konstant) og Jonas er til firma hockey og kommer sent hjem. Havde besluttet mig for at jeg virkelig ville hygge om mig selv så havde tændt en masse stearinlys og hentet dynen og puttet mig på sofaen. Her for 10 min siden går ALLE mine stearinlys ud på samme tid, som i virkelig 100% på samme tid. Føj hvor er det bare ulækkert! Og jeg er virkelig bange lige nu! 

Ved egentlig ikke hvad jeg ville ud over lige at komme af med den her oplevelse... Ikke at det hjalp specielt meget, sidder stadig og ryster af skræk 

Er det evt fyrfadslys og har været tændt på samme tid? Så tænker jeg mht brændetid at det er derfor de er gået ud 

Anmeld

23. januar 2012

nilletøz

Stéphanie skriver:

Det må de have gjort, har ingen vinduer eller noget i den stil åbent, og de står også rimelig langt fra hinanden mange af dem, så tror altså ikke det kan være træk. Og det trækker heller ikke hverken fra døre eller vinduer 

Det lyder godt nok vildt!!!

Ved ikke lige hvad det kan være, men lyder vildt!!

Anmeld

23. januar 2012

nilletøz

Mille83 skriver:

Er det evt fyrfadslys og har været tændt på samme tid? Så tænker jeg mht brændetid at det er derfor de er gået ud 

Jamen hvis de er gået ud på samme tid.. Så er det da et tilfælde!

Anmeld

23. januar 2012

Mille83

nilletøz skriver:

Jamen hvis de er gået ud på samme tid.. Så er det da et tilfælde!

Det ved jeg nu ikke, jeg har da prøvet og tænde nogle på samme tid og da brændetiden er ens ja så er de også gået ud.

Men helt enig snakker vi om rigtig mange så er det da mærkeligt....

Anmeld

23. januar 2012

nilletøz

sarahb skriver:

Omg!!!!

Ja jeg ville også have været død af skræk!! Havde gemt mig under min dyne resten af natten!

Anmeld

23. januar 2012

Stéphanie

sarahb skriver:

Omg!!!!

Er også halvvejs i tvivl om jeg er levende eller død!

Det ved jeg faktisk ikke helt om jeg tør, tror virkelig jeg skider en snemand hvis det sker igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.