hvad gør man når hele familien bare viser sig at være nogen idioter!
det startede i midten af december hvor mine forældre ringer og spørger om de må låne penge (igen) - jeg tilbyder dem istedet at de kan holde jul hos mig og min mand og vores 3 børn. de skal intet betale men bare komme
mine børn har aldrig holdt jul med deres bedsteforældre så de glædede sig ekstremt til at mine forældre og mine 2 småbrødre kom.
de takker pænt ja og det virker som om at mig og min mor igen fik at nogenlunde forhold til hinanden. men 2 uger før juleaften ringer min far pisse stiv "JEG KOMMER IKKE JULEAFTEN! HVORDAN KAN DU BYDE MIG AT SKULLE SIDDE UDEFOR PÅ TRAPPEN HELE JULEAFTEN." jeg blev helt mundlam, for det eneste jeg havde sagt til dem var at rygning skulle foregå udenfor da vi har et lille spædbarn og vi var selv lige holdt op med at ryge. jeg smækker på og begynder at stortude mit i kvickly. hele mit liv har jeg fået skylden for alt og igen var det så min skyld at min far ikke kom for jeg smed ham jo bare ud på trappen 
dagen efter kom min mor og jeg troede inderligt at hun ville tage mit parti men nej... hun flejnede fuldstændig skråt for nu var det min skyld at hun havde en tosset mand derhjemme og hvis vi ikke gav dem lov til at ryge indenfor ville hun smække mig en på siden af hovedet! DER FIK JEG NOK! hun røg ud på alle albuer og bagefter var det igen mig der sad og græd med min lille datter i armene. ugen efter havde jeg en gammel aftale med alle bedsteforældre på min side og mands side og ungerne havde glædet sig så meget for det er så sjælendt at de ser mine forældre. jeg ringer til min mor og spørger om hun ikke godt ville komme for børnenes skyld men nej.... hun mente at jeg var en lidt for stor mundfuld og hun kunne ikke overskue mig lige nu. - det var dråben der faldt. en ting er at det er mig hun gør ked af det men mine børn skal bare ikke opleve det som jeg har været igennem hele mit liv. jeg skrev en besked at nu skulle jeg gøre det nemt for hende - at hun aldrig skulle kontakte mig eller mine børn igen - så nu var der ikke noget hun skulle overskue...
nu 1 ½ måned senere er jeg stadig lykkelig for at have taget den beslutning. problemet er bare mine brødre...
jeg holdt dåb igår og mine brødre valgte bare at opføre sig ligesom mine forældre. glædeligt sagde de ja til at komme til dåben for 3 uger siden. jeg blev så glad og spurgte om de så også havde lyst til at stå fadere til min lille pige. og det ville de også gerne
det så ud til at ende godt lige indtil i fredags. den ældste bror ringede og sagde at de gad altså ikke at komme til festen. jeg brød helt sammen og sagde at det syntes jeg ikke de kunne være bekendt når de skulle stå fadere. jamen jeg måtte jo kunne forstå at de ikke havde nogen penge til bussen da de havde brugt dem alle på druk. det eneste svar jeg kunne komme med var at så syntes jeg heller ikke at de skulle stå fadere hvis de ikke engang gad at fejre hende bagefter. det accepterede de.
de dukkede aldrig op i kirken
jeg prøvede at ringede til dem men fik bare en sms at de gad fandme ikke at snakke med mig!
ved godt det blevet meget langt men havde bare sådan brug for at komme ud med det.
det eneste familie jeg nu har er mine 3 fantastiske børn og min elskede mand
det er sindsygt hårdt lige nu men i sidste ende er det nok det bedste sådan her - jeg var altid ked af det før pga min familie men nu er der kun dem tilbage som gør mit liv så meget mere værd. puha 
Anmeld