dem der har fået planlagt kejsersnit...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

gonefishing

Nemesis skriver:

Jeg havde det helt so det helt som dig efter min første fødsel..følte mig snydt og at jeg vargået glip af noget.

2. gang med min fødselsplan, der genskabte sygeplejersken ligesom forløbet efter en normal fødsel, da jeg endlig fik lov til at se og holde min dreng. De lagde ham helt som de ville hvis han var blevet født normalt og han kravlede selv op..det var SÅ stort og der følte jeg slet ikke jeg manglede noget selvom det først kom flere timer efter han var født.

Så hvis de anbefaler dig plk pga af dit helbred, så sig at du har behov for at opleve den følelse...det KAN godt lade sig gøre!

Den oplevelse fik jeg heller ikke 3 gang...men der vidste jeg dog langt bedre hvad der var nødvendigt, så strippede selv ungen og lagde hende på mit bryst.

:-) Sisse

Ej hvor sejt! jamen det er jeg glad for at høre! det er nemlig lidt som om ingen har ville fortælle mig hvordan det ellers kan gå, altså måske før den dag jeg ER gravid igen. Men det er jo rart at få tingene på plads inden, mener jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

Tulle28

Hmmm altså du har jo fået din fødsel om man så må sige, så jeg tror ikke issuet for dig bliver om du føler dig snydt for at få lov til at føde selv, som mange der får PKS/AKS føler det, mig selv inklusiv.Jeg fik PKS pga. baby i UK stilling og det var en rigtig god oplevelse. Jeg var hurtigt på benene og har fået et rigtig fint ar og jeg ville gøre det igen til hver en tid.

Anmeld

23. januar 2012

lycly

Jeg er ikke helt med i målgruppen, da mit kejsersnit ikke var planlagt, men akut. Men netop fordi at mit var akut og jeg havde set frem til fødslen, så synes jeg at jeg lige ville dele min oplevelse. 

Jeg havde som sagt set frem til at føde selv, fordi jeg havde en idé om at det ville være en helt fantastisk oplevelse, og blev så skuffet over at skulle have ks. Men ved du hvad? Det var stadig en FANTASTISK oplevelse, jeg var heldigvis vågen under operationen, som i øvrigt ikke er slem, nærmere lidt en skæg oplevelse  

Den dag i dag er jeg lykkelig for at have fået ks. Har ikke skulle døje med bristninger og svien osv.Selvfølgelig er man mega øm i maven og ved arret, men det går meget hurtigt over, og arret bliver rigtig pænt.

Anyway, det korte af det lange er, at ks kan være en præcis ligeså fantastisk oplevelse som at føde selv - og man slipper for presseveer!

Anmeld

24. januar 2012

hautecouture

Tulle28 skriver:

Hmmm altså du har jo fået din fødsel om man så må sige, så jeg tror ikke issuet for dig bliver om du føler dig snydt for at få lov til at føde selv, som mange der får PKS/AKS føler det, mig selv inklusiv.Jeg fik PKS pga. baby i UK stilling og det var en rigtig god oplevelse. Jeg var hurtigt på benene og har fået et rigtig fint ar og jeg ville gøre det igen til hver en tid.

Fedt Eller... altså, fedt at det var en god oplevelse, du ved hvad jeg mener tror jeg

Er heller ikke længere så bange for, at komme til at føle mig snydt... Som du siger har jeg jo haft født og bagefter kunne jeg sgu ikke rigtig huske så meget alligevel - var inde i min egen lille tætlukkede osteklokke og da hun endelig var ude besvimede jeg - så jeg føler ikke selv, at jeg rigtigt var med mentalt... under et kejsersnit kunne jeg forestille mig, at man er helt med og at sygepersonalet undervejs fortæller om, hvad der sker?

Hælder mere og mere mod et pks næste gang (når den tid kommer) - men som sagt, det kan ændre sig mange gange

Anmeld

24. januar 2012

hautecouture

LunaLykke skriver:

Jeg er ikke helt med i målgruppen, da mit kejsersnit ikke var planlagt, men akut. Men netop fordi at mit var akut og jeg havde set frem til fødslen, så synes jeg at jeg lige ville dele min oplevelse. 

Jeg havde som sagt set frem til at føde selv, fordi jeg havde en idé om at det ville være en helt fantastisk oplevelse, og blev så skuffet over at skulle have ks. Men ved du hvad? Det var stadig en FANTASTISK oplevelse, jeg var heldigvis vågen under operationen, som i øvrigt ikke er slem, nærmere lidt en skæg oplevelse  

Den dag i dag er jeg lykkelig for at have fået ks. Har ikke skulle døje med bristninger og svien osv.Selvfølgelig er man mega øm i maven og ved arret, men det går meget hurtigt over, og arret bliver rigtig pænt.

Anyway, det korte af det lange er, at ks kan være en præcis ligeså fantastisk oplevelse som at føde selv - og man slipper for presseveer!

Hvor var det dejlig læsning mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.