Flodkilling skriver:
Jeg er så ked af jeg fik kejsersnit. Og næste gang vil jeg gerne prøve at føde normalt, selvom lægerne siger at det er meget dumt og jeg udsætter mit liv for det (tabte 4 l blod).
Jeg havde ikke min pige i armene med det samme og fik slet ikke det bånd med hende som jeg tror jeg havde fået ved normal fødsel.
På den anden måde, hvis jeg havde det som du beskriver, så ville jeg nok prøve med kejsersnit.
Jeg havde det helt so det helt som dig efter min første fødsel..følte mig snydt og at jeg vargået glip af noget.
2. gang med min fødselsplan, der genskabte sygeplejersken ligesom forløbet efter en normal fødsel, da jeg endlig fik lov til at se og holde min dreng. De lagde ham helt som de ville hvis han var blevet født normalt og han kravlede selv op..det var SÅ stort og der følte jeg slet ikke jeg manglede noget selvom det først kom flere timer efter han var født.
Så hvis de anbefaler dig plk pga af dit helbred, så sig at du har behov for at opleve den følelse...det KAN godt lade sig gøre!
Den oplevelse fik jeg heller ikke 3 gang...men der vidste jeg dog langt bedre hvad der var nødvendigt, så strippede selv ungen og lagde hende på mit bryst.
:-) Sisse
Anmeld