Søger inspiration til indretning af stue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2012

Svenne

132319 skriver:

Ja, det har jeg

Det tog 100 år, med mine 10 tommelfingre  men jeg er ret glad for resultatet

...Tak for tippet til den der hjemmeside, tror jeg køber et visersæt og selv laver nogle "knopper" til tal. Har set mig lun på et fra Nomon OJ men det er bare ret pebret 

Det var da en super god ide!
Men ja, de har mange flotte ure derinde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

Mamalou

Jeg ville gerne dele billeder, men jeg har kun min mobil pt. Hos os har vi lavet en væg med lp covers, forskellige motiver og farver. Synes selv det er ret fedt og en billig måde at få noget på væggen. Vi har også et gammelt reklame skilt iblik jeg er ret glad for. Skriv hvis jeg skal sende MMS

Anmeld

22. januar 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Har ikke billeder af vores nuværende stue, men har lidt fra min ungdomshule

Måske ikke så inspirerende

Der var bare hyggeligt!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. januar 2012

An&Jo

herinde ligger der billeder af min stue, den er ikke så stor, men der er da lidt farver smidt ind..

http://anikasverden.blogspot.com/search/label/Boli g

Anmeld

22. januar 2012

Steph_Laurits

Mamalou skriver:

Jeg ville gerne dele billeder, men jeg har kun min mobil pt. Hos os har vi lavet en væg med lp covers, forskellige motiver og farver. Synes selv det er ret fedt og en billig måde at få noget på væggen. Vi har også et gammelt reklame skilt iblik jeg er ret glad for. Skriv hvis jeg skal sende MMS

Lyder fedt
Du må lige få lagt billeder ind

Anmeld

23. januar 2012

Aprilmor11

Dinna88 skriver:

Du er hermed hyret

Tak. Bor du i Horsens så kommer jeg gerne og hjælper

Anmeld

23. januar 2012

wamse

Svenne skriver:

Her er lidt billeder. De er desværre ikke så gode, da jeg lige har taget dem nu og blitchen gør dem så "kolde" at se på. Lidt øv.

Og ja... vi skal have investeret i en tv-skænk af en art, men som sagt vil jeg ikke ud og investere i noget som så måske ikke kan bruges i et kommende hus.. Men uff, hvor ser det forfærdeligt ud! Især i blitchens skær

Ej hvor er jeres væg ur vildt fed Hvor har i købt den henne?

Anmeld

23. januar 2012

mn

Aprilmor11 skriver:

Nogen som har en flot indretning af deres stue som ville dele med mig ? Gerne med farver. Jeg køre sort/hvid stil nu. Det er SÅ kedeligt Men er langt fra kreativ

Håber at nogen ville hjælpe og evt. dele med et billed af jeres stue ?

Tak på forhånd.

Må ærligt indrømme jeg tror jeg har en hund der bliver ret sur på mig hvis jeg tager billeder nu så forsøger at forklare istedet for. Vi kører meget minimalistisk sort, hvid og glas stil, men har valgt at der skal være en farve som på en eller anden måde går igen i stuen så vi kan få farver her ind. Så i sofaen er en rød pude, over vores spisebord har vi fået speciallavet et maleri hvor der også er rødt i og der står et citat som betyder noget for os og så er jeg ved at finde et rødt rundt gulvtæppe til at ligge under vores lænestol. Derudover har vi billeder stående rundt omkring som alle er i farver.

Anmeld

23. januar 2012

Svenne

wamse skriver:

Ej hvor er jeres væg ur vildt fed Hvor har i købt den henne?

Tak!

Det er fra Karlsson. Vi har købt det på www.zeeland.dk for 369 kr.

Anmeld

23. januar 2012

wamse

Svenne skriver:

Tak!

Det er fra Karlsson. Vi har købt det på www.zeeland.dk for 369 kr.

Mange tak  Det er da seriøst en must have 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.