Åhhhh, jeg kan ikke vise billeder, da jeg ikke har min stue endnu! haha. Flytter først om et halvt år. Men kan fortælle lidt.
Vi har mørke træmøbler, de er sååå fine. Så derfor skal stuen være lys. Jeg er en SUCKER for den romantiske stil, blandet med lidt nyt. Jeg har derfor lavet runde puder i farven lilla, brun, råhvid og tyrkis. Generelt er stuen lilla og råhvid
Den ene væg skal enten tapeseres med noget mønstret tapet, igen, noget romantisk mønster. Noget i retning af de udskæringer man ser på gamle møbler - HVIS jeg kan finde en der kan tapesere, HAHA!
Billederne i stuen bliver mine egne malerier der er lilla, ikke nogle med et mønster, det er bare.. Forskellige nuancer af lilla i et masse virvar. Og så fotografier, hvis ikke vi får tapet op, men jeg kan ikke finde ud af om de skal være i farve eller sort/hvid, men nogle af disse (Jeg håber vi får en lang væg, hvor de skal gå hele vejen hen ad) Derudover kommer der nogle fine, romantiske lysestager ind osv. og MANGE billeder af mine familie (mine egne billeder vel at mærke)
Jeg håber det kan hjælpe lidt
Overordnet kan man sige at jeg vælger møbler i "neutrale" farver, så jeg altid kan putte nye farver ind. Vi starter med lilla!
Og så har vi 5 pyntepuder i sofaen (dog skal vi heller ikke bare have en 2'er + 3'er sofa, det kan jeg slet ikke klare. Vi laver et hygge hjørne med måske en 2'er og nogle stole)
Og RIGTIG vigtigt for mig er, at tv'et IKKE er i fokus. 
Håber dte kan hjælpe lidt!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld