Søger inspiration til indretning af stue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2012

Svenne

Vi har et ur fra Karlsson med 12 forskellige farver "klodser", som vi har hængt op, så den fylder en hel væg. Det ser super godt ud.

På spisebordet (vores stue og køkken er ét STORT rum) har vi akryldug fra Susanne Schjerning (super flot og meget praktisk med små børn )

For at få flere farver ind har vi en rød fatboy, røde, sorte og hvide sofapuder. Plaider i turkis og beige i sofaen.
Turkis flowerpot lampe fra Verner Panton.
Arthurs turkise hule fra bobles pynter også godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

Guldet

Svenne skriver:

Vi har et ur fra Karlsson med 12 forskellige farver "klodser", som vi har hængt op, så den fylder en hel væg. Det ser super godt ud.

På spisebordet (vores stue og køkken er ét STORT rum) har vi akryldug fra Susanne Schjerning (super flot og meget praktisk med små børn )

For at få flere farver ind har vi en rød fatboy, røde, sorte og hvide sofapuder. Plaider i turkis og beige i sofaen.
Turkis flowerpot lampe fra Verner Panton.
Arthurs turkise hule fra bobles pynter også godt

Wow det lyder bare super flot.. Vi elsker farver herhjemme.. Billeder? Hvor har i købt jeres ur?

Anmeld

22. januar 2012

Svenne

Mor- til pige skriver:

Wow det lyder bare super flot.. Vi elsker farver herhjemme.. Billeder? Hvor har i købt jeres ur?

Tak Vi er også ret godt tilfredse med resultatet, fordi det ikke har været specielt dyrt at indrette. Vi har f.eks. mange ting fra Ikea blandet sammen med design
Vi bor til leje og derfor vil jeg ikke bruge en masse penge på indretning lige nu, da det ikke er sikkert det passer ind, når vi en skønne dag forhåbentlig finder drømmehuset!

Uret er købt på www.zeeland.dk . Det ligger faktisk på forsiden, kan jeg se. Man kan selv vælge, hvordan man hænger det op, da det jo bare er "løse" klodser.

Jeg skal prøve at få taget nogle billeder.. 

Anmeld

22. januar 2012

132319

Jeg er ret glad for min stue. Stilen er ret moderne og jeg har ikke alverden på væggen men sådan kan jeg bedst lide det

Jeg skal have en vægur op at hænge på væggen ved kommoden, når jeg engang lige får råd til det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. januar 2012

Svenne

Her er lidt billeder. De er desværre ikke så gode, da jeg lige har taget dem nu og blitchen gør dem så "kolde" at se på. Lidt øv.

Og ja... vi skal have investeret i en tv-skænk af en art, men som sagt vil jeg ikke ud og investere i noget som så måske ikke kan bruges i et kommende hus.. Men uff, hvor ser det forfærdeligt ud! Især i blitchens skær

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. januar 2012

Svenne

Mor- til pige skriver:

Så er der lidt billeder

Anmeld

22. januar 2012

Svenne

132319 skriver:

Jeg er ret glad for min stue. Stilen er ret moderne og jeg har ikke alverden på væggen men sådan kan jeg bedst lide det

Jeg skal have en vægur op at hænge på væggen ved kommoden, når jeg engang lige får råd til det

Fed stil!! Er helt vild med tæppet fra Hay!!! Det står højt på min ønskeseddel..

Anmeld

22. januar 2012

132319

Svenne skriver:

Fed stil!! Er helt vild med tæppet fra Hay!!! Det står højt på min ønskeseddel..

Tak -Og i lige måde

Jaa, jeg var heldig med at mine ungers far kom forbi en butik der var blevet oversvømmet under skybrudet sidste år. Alt skulle smides ud og der i blandt tæppet. (Samt en Eames Hang it all knagerække, skærebrætsæt fra joseph jospeh og meget andet) En tur til rens som kostede 200 kr og tæppet var så godt som nyt

Anmeld

22. januar 2012

Svenne

132319 skriver:

Tak -Og i lige måde

Jaa, jeg var heldig med at mine ungers far kom forbi en butik der var blevet oversvømmet under skybrudet sidste år. Alt skulle smides ud og der i blandt tæppet. (Samt en Eames Hang it all knagerække, skærebrætsæt fra joseph jospeh og meget andet) En tur til rens som kostede 200 kr og tæppet var så godt som nyt

Hvor fedt!!! Man har vel lov at være heldig engang imellem! Kommoden er også rigtig flot! Har du selv tapeseret den?

Anmeld

22. januar 2012

132319

Svenne skriver:

Hvor fedt!!! Man har vel lov at være heldig engang imellem! Kommoden er også rigtig flot! Har du selv tapeseret den?

Ja, det har jeg

Det tog 100 år, med mine 10 tommelfingre  men jeg er ret glad for resultatet

...Tak for tippet til den der hjemmeside, tror jeg køber et visersæt og selv laver nogle "knopper" til tal. Har set mig lun på et fra Nomon OJ men det er bare ret pebret 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.