når kæresten/manden er i byen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2012

jydeinden

nu er det ikke så tit at kæresten tager afsted, men han sender en besked når han gør.. ikke fordi han skal, men fordi han kan :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

Fenja09

Nu er det yderst sjældent at nogen af os herhjemme tager i byen, men ja, min kæreste plejer at give et kald mindst en gang. Oftest når han er på vej hjem, og andre gange ringer han 3 gange i løbet af en aften/nat. Det er ikke noget han skal, men noget han vælger at gøre som han lige lyster.

/Fenja

Anmeld

22. januar 2012

Hvem?

Jonatansmor skriver:

Nope, ikke medmindre vi har aftalt at han skal ringe hjem. Nyder som oftest stilheden, at kunne lave pigeting uden at han snakker til mig samtidigt

Jeg stoler fuldt ud på min kæreste, jeg har ingen grund til andet.

Og, kan man jo påstå, hvis og såfremt han fandt sig en pige at kysse på i løbet af natten, kunne jeg alligevel intet stille op fra sengen af. Jeg kan ikke diktere hans valg i hans liv, men han kan være klar over den umiddelbare konsekvens ved sådan et valg.

Kunne ikke sige det bedre selv, når vi er i byen uden hinanden, bruger vi ikke tiden på at skrive med hinanden, men at være i byen...

Man kommer vel hjem på et tidspunkt

Anmeld

22. januar 2012

Vidunderligeunger

Jesper er ikke så god til det.. men det er nok fordi han går til den når han endelig er afsted (maks en tre gange om året). Jeg gør det faktisk heller ikk selv, men kan godt lide at få en godnat sms eller lignende, så jeg ved han tænker på mig

Anmeld

22. januar 2012

M&M's Mor

Er ikke noget vi har nogen aftale om, men han enten ringer eller skriver gerne lige og siger natnat og høre hvordan vores aften er gået...

Anmeld

23. januar 2012

karina1980

Ellingsen skriver:

Uden jer! Hører i så fra ham i løbet af natten? Og i hvilket omfang?

det sker, men altså normalt gør vi ikke, vi har en aftale om at skrive godnat til hunanden, så man ikke ringer hjem og forstyrre/vækker

Anmeld

23. januar 2012

modesty

Min kæreste drikker ikke, så det bliver aldrig til de store helnats drukture, men han er da jævnligt til middage og receptioner. Han behøver ikke at ringe/sms'e for min skyld, men efter vi har fået barn skriver han altid lige en enkelt gang eller to for at høre hvordan det går. Men jeg ville ikke blive fornærmet eller bekymret hvis han ikke gjorde det.

Anmeld

23. januar 2012

MissTas

Ellingsen skriver:

jeg hører meget fra min kæreste når han er i byen.. han er ekstremt god til at både skrive og ringe.. hvor de er, hvem han er sammen med, om de hygger sig og sådan .. så ringer han altid og siger godnat og når han skal hentes.. er aldrig utryg når han er nogle steder.. han er så god til at kontakte mig

Anmeld

23. januar 2012

hautecouture

Ellingsen skriver:

Det er meget forskelligt - nogle gange skriver han heeeele tiden og kan finde på at ringe ... andre gange hører jeg ikke fra ham

Så sent som i lørdags var han i Aalborg og der fik jeg to beskeder fra ham

1: "Far er fuld"

2: "Jeg vil gerne hjem"

Vi bor I Fredericia, så han skulle sove hos sin kammerrat i Aalborg sammen med de  andre gutter

Så det er altså forskelligt - er da rart at få en sms i ny og næ, men det kan blive for meget for mig når han begynder at ringe, lidt for fuld, kl 4-5-6 om morgenen for udelukkende at sige: "Jeeeg *bøvs* sjavner dig sjååå meget skjat.. puuuha.. jeg er lige lidt fuld.. biiip biip biip" og så han ringer igen 10 min senere og siger nøjagtig det samme

Anmeld

23. januar 2012

132319

Næh, det gør jeg ikke og det gør mig ikke noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.