når kæresten/manden er i byen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.785 visninger
31 svar
0 synes godt om
22. januar 2012

Ellingsen

Uden jer! Hører i så fra ham i løbet af natten? Og i hvilket omfang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

UnderCover37

Det kommer an på... jeg hører fra ham som vi har "aftalt" det.

Hvis jeg er utryg og har brug for det lidt oftere, ellers omkring når han kommer hjem eller lige har lyst til at fortælle mig at hanelsker mig

Anmeld

22. januar 2012

lukasmor

Når jeg en sjældent gang får lokket min kæreste til at tage en bytur med vennerne, skriver han jævnligt.. Ikke fordi at han ikke kan undvære mig men dels fordi han ved at jeg synes det er rart at høre fra ham og dels for at høre om vi hygger os herhjemme Det ligger nok bare naturligt for os, da vi begge slapper bedre af på den måde

Anmeld

22. januar 2012

TaAsJu

V skriver sådan løst sammen når han er i byen, indtil han ikke kan stave mere, han er ordblind så det giver lidt sig selv når der kommer alkohol ind bliver det svært for ham... vi er dog også som regl i byen sammen men får altid et et jeg eeelsker diiig i løbet af natten

Anmeld

22. januar 2012

Jonatansmor

Ellingsen skriver:

Nope, ikke medmindre vi har aftalt at han skal ringe hjem. Nyder som oftest stilheden, at kunne lave pigeting uden at han snakker til mig samtidigt

Jeg stoler fuldt ud på min kæreste, jeg har ingen grund til andet.

Og, kan man jo påstå, hvis og såfremt han fandt sig en pige at kysse på i løbet af natten, kunne jeg alligevel intet stille op fra sengen af. Jeg kan ikke diktere hans valg i hans liv, men han kan være klar over den umiddelbare konsekvens ved sådan et valg.

Anmeld

22. januar 2012

FamilenStorm

Ellingsen skriver:

Jeps.. Skriver ofte sammen, og han skriver altid når de går nye steder han.. Hans valg at skrive, det har han det bedst med..

Anmeld

22. januar 2012

katrineoerum

nej jeg høre ikke fra ham, men vi har en aftale om at hvis jeg er utryg skal jeg bare ringe.

Anmeld

22. januar 2012

Timse

Vi har løbende kontakt, men selvfølgelig forskelligt i hvor stor en grad

Anmeld

22. januar 2012

Ellie79

Næ vi plejer ikke at hører fra hinanden og dog - han plejer altid at skrive godnat når han tror jeg går i seng - Hvis der har været stress på inden han er taget afsted, med unger der skal spises af og puttes kan han godt finde på lige at hører om der er ro i hjemmet, men ellers hygger han og jeg nyder freden hehe..Når jeg er af sted skriver jeg heller aldrig, vi stoler 100% på hinanden.

Anja

Anmeld

22. januar 2012

merichs

Jeg hører som regel fra ham, men det er forskelligt hvor meget. Synes da det er rart at få en sms en gang imellem, men det behøver absolut ikke være hver ½ eller hele time

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.