når kæresten/manden er i byen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2012

Zeus

Ellingsen skriver:

Uden jer! Hører i så fra ham i løbet af natten? Og i hvilket omfang?

Per er aldrig i byen, det er ved at være 2 år siden han sidste var afsted.. Men hvis jeg er afsted, bliver han skide sur hvis jeg skriver hjem på et tidspunkt, så det lader jeg pænt være med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

gonefishing

Ellingsen skriver:

Min mand tager i byen, måske 4 gange om året, men han ender altid med at være total træt og komme hjem kl. 00 og være skide fuld efter få øl -de bliver jo ældre

Anmeld

22. januar 2012

Clisolka

Jeg hører som regel fra ham i en sms, hvor han skriver at han elsker   mig  Der kan måske komme 2-3 sms'er i løbet af aftenen, hvor vi skriver sammen 

Anmeld

22. januar 2012

FruStolpe

Ellingsen skriver:

Absolut nej.

Gider ikke blive vækket af en telefon.

Hvis han er en sjælent gang er ude, så nyder jeg freden herhjemme imens

Anmeld

22. januar 2012

come2

Ellingsen skriver:

lader min kæreste være.

Han skal have lov at hygge sig, uden at skulle smse til mig

Anmeld

22. januar 2012

Lone Jakobsen

nej jeg hører aldrig fra ham. men han svarer dog hvis jeg skriver til ham.

Anmeld

22. januar 2012

FrkZier

min kære kæreste gider slet ikke gå i byen osv, men når jeg er ude så holder jeg ham stort set 100% opdateret og sender billeder så han kan se jeg stadig har det godt :p - det er totalt unødvendigt men det er bare blevet en hyggelig tradition at jeg lige tager et billede af mig selv(og hvem jeg nu snakker med) og sender det til ham med en lille update

Anmeld

22. januar 2012

MaybeBaby

Ellingsen skriver:

Det er YDERST sjældent han tager ud at ture og fulde sig, men hvis han nu er ovre ved en kammerat om aftenen og ser film/spiller eller lign., så ser jeg ingen grund til, at han skal skrive, imens de er sammen.
Jeg tror dog godt, at han kunne finde på nu, hvor vi har en søn at skrive ved hans sengetid, om der er ro på - mest af alt så jeg ikke skal stå alene og kæmpe med fx en overtræt dreng, mens han bare hygger
Han plejer dog altid at skrive/ringe, når han er på vej hjem.

/Mette

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

både ja og nej... nu er det ikke lige så tit han selv er langs, men er han bestemmer han da helt klart om han vil skrive eller ringe til mig... Jeg synes det er ok at han fester og hygger sig... Men han skriver eller ringer alligevel som regel... Men "tvinger" ham ikke til det...

Anmeld

22. januar 2012

.....

Vi plejer for det meste at skrive kort sammen og så er det dét.. Synes at han skal have lov til at hygge sig i byen, i stedet for at bruge aftenen på at skrive med mig, ellers kunne han ligeså godt bruge aftenen hjemme

Vi skriver måske kort om, om han stadigvæk er til forfest eller om han er taget i byen...og så ellers en kort godnat besked, når jeg smutter i seng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.