Er blevet så meget i tvivl..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Lyder ikke som et forhold hvor han har den gensidige respekt for dig som jeg syns er nødvendig. Jeg har haft samme problemer i hjemmet men han hjælper dog og bliver bedre og bedre trods alt. Ellers var jeg ikke blevet. Syns du skal sige at det er nu eller aldrig for ellers er du smuttet. Håber du finder en løsning

Ja hvis bare han blev bedre, og i det mindste forsøgte, men det gør han ikke. 

jeg har taget en alvorlig snak med ham her til aften. Han lover endnu engang at blive bedre, og han mener jeg skal give ham en chance til. Nu sidder jeg her og tænker, hvorfor i al verden jeg tror på at han ændre sig denne gang? Når han ikke har ændret sig de sidste ti gange jeg har givet ham den chance til? 

Måske i forhåbning om, at denne gang har han forstået alvoren i at jeg ikke magter det mere.. Hmm 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

tåta

Ja hvis bare han blev bedre, og i det mindste forsøgte, men det gør han ikke. 

jeg har taget en alvorlig snak med ham her til aften. Han lover endnu engang at blive bedre, og han mener jeg skal give ham en chance til. Nu sidder jeg her og tænker, hvorfor i al verden jeg tror på at han ændre sig denne gang? Når han ikke har ændret sig de sidste ti gange jeg har givet ham den chance til? 

Måske i forhåbning om, at denne gang har han forstået alvoren i at jeg ikke magter det mere.. Hmm 

Padu kan evt sætte en tidsfrist. Eller sige han skal stå til rådighed 1. Time dagligt til hvad du syns mangler når ikke han selv kan se det:-) håber det løser sig

Anmeld

22. januar 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Padu kan evt sætte en tidsfrist. Eller sige han skal stå til rådighed 1. Time dagligt til hvad du syns mangler når ikke han selv kan se det:-) håber det løser sig

Har sagt til ham at han skal rydde op efter sig selv, og det erslut med at jeg render rundt og leger mor for ham. Han er en voksen mand, og burde kunne tage ansvar for sig selv... 

Han siger han nok skal hjælpe med at gøre rent osv. Men nu er det sidste chance han får  af mig! 

Anmeld

22. januar 2012

KakaoDrik

Bryd forholdet. Du ved jo hvad du vil 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.