.. på det sidste.
Jeg bor sammen med min kæreste.
Men jeg er blevet mere og mere i tvivl om jeg er i det rigtige forhold. Jeg elsker ham, men jeg ved ikke om det er nok?
De sidste 3 mdrs. tid, har jeg tænkt meget over om det er ham og mig for altid, og ærligt så tror jeg ikke længere på det.
Vi er så langt fra hinanden, han er ligeglad med hvordan tingene ser ud herhjemme, og jeg vil gerne have det er pænt og rydeligt, men man må selvfølgelig godt kunne se at her bor nogen.. Jeg rydder op efter ham hver dag, og heletiden. han hjælper heller ikke med rengøringen. Jeg har prøvet at snakke med ham om det rigtig mange gange, men det ændre sig ikke. Har også prøvet at lade være med at rydde op, og gøre rent, for at se om han blev træt af det. Det resulterede i, at jeg efter 1 md, måtte gøre rent en hel dag, for jeg kunne simpelthen ikke holde det ud.
Vil han se noget i tv'et, har han altid første ret, og vil jeg se noget, så kan jeg kun få lov til det hvis han ikke er hjemme eller der absolut intet er han gider se.
Han ser altid kun hans behov, frem for mine. Og jeg er træt af at bukke under for hans hver gang.
Vi har også købt bil for 1. år siden, den har han også første ret på. Kun hvis han ikke skal bruge den, mår jeg bruge den.
Han kan leve 4 uger uden sex, og det kan jeg ikke. Hvis jeg har lyst til sex, og han ikke har, så er der ingen sex. Men hvis det er ham der har lyst til sex og jeg ikke har, så overtaler han mig altid.
Jeg føler ikke jeg kan magte det her forhold mere.. og ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre
Jeg elsker ham, men er det nok?
Undskyld det blev lidt langt og uoverskuelig.
Har brug for råd