Er blevet så meget i tvivl..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2012

Anonym trådstarter

TR skriver:

Jeg giver dig helt ret . Men måske han bare forsætter fordi han ved det gør dig sur ? Og så måske i håb om at du slutter forholdet ? Evt fordi han ikk selv tøre..

Jeg har spurgt ham om han synes vores forhold fungere. Og det mener han det gør. Men det er jo klart, han synes det fungere. Det er jo dejligt for ham, der er en der holder huset rent, og vasker alt hans tøj. Mens han bare dovner på sofaen og ser tv. 

Jeg har sagt til ham jeg ikke synes det fungere. Og at jeg overvejer om det er det rigtige, at vi er sammen. Da blev han rigtig ked af det. 

jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

du vil fortryde et stykke tid det tror jeg helt klart, men man kan altså ikke leve med at være mor for ens kæreste og du gør alt og han gør bare som han har lyst til mens du ser til har desværre selv prøvet det med min x og det er ikke sjovt den dag i dag har jeg en vidunderlig kæreste og en dejlig søn lejlighed men det er dejligt...

mon ikke du kan bide det i dag at bo ved mor imens du tager din uddannelse ellers må du jo finde en billig lejlighed hvis det er...

jeg håber du finder en løsning HUSK bare du er lykkelig ...

kærlighed er hvor man elsker en og man hjælper hinanden og ikke trykhed hvor man godt kan lig der er en fordi så har man det godt...

Gud hvor har du ret i det hele!

Tak for din store hjælp, nu er jeg i hvert fald lidt mere afklaret 

Anmeld

21. januar 2012

B&J

Anonym skriver:

Gud hvor har du ret i det hele!

Tak for din store hjælp, nu er jeg i hvert fald lidt mere afklaret 

er glad for jeg kunne hjælpe...

sender dig en kæmpe krammer

Anmeld

21. januar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

er glad for jeg kunne hjælpe...

sender dig en kæmpe krammer

Mange tak 

Anmeld

21. januar 2012

MortilCilas

Det er som at se forhorldet til min søns far, dengang vi var sammen, jeg leved sådan i et års tid, så kunne jeg IKKE mere. Jeg dyrked ikke sex med ham til sidst, grundet at han fik en kønssygdom han ikke kunne forklare hvor kom fra, og  at han var så uhygiejnisk. Jeg skulle ikke være sammen med en der sagtens kunne gå 3 dage uden bad. Og rengøring, han mente jeg skulle rose ham, hvis han gjorde rent, men tog det som en selvfølge at jeg gjorde det. Jeg gik fra ham da min søn var 1½ måneds tid, så kunne jeg ikke mere!

Men følg dit hjerte, og håber du får taget det rigtige valg

Anmeld

21. januar 2012

TR

Anonym skriver:

Jeg har spurgt ham om han synes vores forhold fungere. Og det mener han det gør. Men det er jo klart, han synes det fungere. Det er jo dejligt for ham, der er en der holder huset rent, og vasker alt hans tøj. Mens han bare dovner på sofaen og ser tv. 

Jeg har sagt til ham jeg ikke synes det fungere. Og at jeg overvejer om det er det rigtige, at vi er sammen. Da blev han rigtig ked af det. 

jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. 

Det er rigtig svært når det er om sit forhold !! Men du er den eneste der kan mærke hva du skal ..

Anmeld

21. januar 2012

Anonym trådstarter

TR skriver:

Det er rigtig svært når det er om sit forhold !! Men du er den eneste der kan mærke hva du skal ..

Du har helt ret, det kan bare være svært at mærke hvad man vil, nogen gange

Anmeld

21. januar 2012

TR

Anonym skriver:

Du har helt ret, det kan bare være svært at mærke hvad man vil, nogen gange

Ja og man føler sig helt Tom indeni

Anmeld

21. januar 2012

l.kjoeller

Lyder ikke som et forhold hvor han har den gensidige respekt for dig som jeg syns er nødvendig. Jeg har haft samme problemer i hjemmet men han hjælper dog og bliver bedre og bedre trods alt. Ellers var jeg ikke blevet. Syns du skal sige at det er nu eller aldrig for ellers er du smuttet. Håber du finder en løsning

Anmeld

21. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jonatansmor skriver:

Helt ærligt?

Du lyder som en af de tøser der ville have godt af 3 ugers selvtillidskursus og så hjem og give den mand en omgang. Hvorfor i alverden finder du dig i sådan en opførsel? Det er da ud over min fatteevne, hvorfor du stiltiende (og ulønnet) vil finde dig i at være fungerende hushovmester for en luddoven mand?

Få ham sat ned, sluk tvet, hold øjenkontakten og fortæl ham i rolige, simple sætninger at nu er du førdig med at være på overarbejde fordi han ikke kan finde ud af selv de mest simple ting i livet og du forøvrigt forventer han rydder op efter sig selv.

Jeres sexliv er jo et spejl af jeres forhold, før alverdens små irritationsmomenter er klaret, kan I ikke begynde på at genopbygge dét heller.

Men jeg havde nok snerret ham ret så kraftigt op i ansigtet ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.