:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2012

lucas<3

Hvor er i søde alle sammen1000 tark. For jeres knuser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

.....

herfra!

Anmeld

21. januar 2012

lucas<3

Strawberry skriver:

herfra!

Tark

Anmeld

21. januar 2012

Na-Wi

Jonatansmor skriver:

Hvorfor er det dig og sønnen der skal flytte? Han kan vel ligeså godt tage et andet sted hen, nu det er ham der har truffet sådan en slags beslutning bag din ryg?

Man kan vel være knastør og påstå, det burde han have forudset inden han lavede numre?

Kan slet ikke have den type dér ... en skam man ikke må slå på folk/at jeg er en svækling

Ts - er jeg virkelig ked af at høre.. Håber dig og din søn klarer jer igennem det uden for mange problemer 

Anmeld

21. januar 2012

MLT

21. januar 2012

sarahb

Hvor er han bare et svin, ja jeg ville ikke kunne leve med det og det vil nage i mit hoved for evigt, så jeg var smuttet.
Men jeg håber kun det bedste for dig og din søn, om det er at blive eller smutte det ved kun du.

Har han intet at sige til sit forsvar?

Anmeld

21. januar 2012

twinny

Muhmi skriver:

Så længe du har brug for det, så har vi en varm sofa og trøst! Vi skal nok finde ud af sove muligheder for ungerne.. Du kommer bare hvis du har brug for det søde!

Tusind knus og varme tanker, jeg ved hvor hårdt det er, så vi kan få os en rigtig lang tøsesnak om tingene mens Anders passer ungerne!

sådan... flot gjort...

TS: Ud med ham... Kæmpe krammer her fra...

Jeg kan godt forstå du kiggede i hans mobil.. og havde jeg også gjort.

Anmeld

21. januar 2012

l.kjoeller

puha hvor et fjols. kan sagtens forstå du tjekker når han nu netop har gjort det før, så skal du ikke bebrejde dig selv for. håber dig og din søn kommer godt videre

Anmeld

22. januar 2012

lucas<3

sarahb skriver:

Hvor er han bare et svin, ja jeg ville ikke kunne leve med det og det vil nage i mit hoved for evigt, så jeg var smuttet.
Men jeg håber kun det bedste for dig og din søn, om det er at blive eller smutte det ved kun du.

Har han intet at sige til sit forsvar?

Han har slettet alt på facebook og på mobilen,

Anmeld

22. januar 2012

Pige2009

B&J skriver:

nemlig

Det da interessant at se udfaldet, for det er jo en svær situation...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.