:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2012

twinboys

Hvordan fandt du ud af det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

lucas<3

TR skriver:

Det da utroligt ! ;( håber du okay ? Hvordan fandt du ud af det ?

Kom til og læse hans facebook og så stod der noget jeg tænkte over og så så jeg han sms'er med hende, om de skulle noget uartigt når han kom med det musik hun skulle ha,

Anmeld

21. januar 2012

lucas<3

Kan godt være jeg er en dum kæreste kigge hans ting.. Bare ikke første gang han gør det..

Anmeld

21. januar 2012

B&J

jeg er super ked af han behandler dig så dårligt... jeg kan godt forstå du kigger i hans ting men du skulle måske få det forhold sluttet han er jo virkelig led over for dig og du kan jo ikke stole på ham og det er jo ikke kærlighed det er jo trykhed

håber du træffer den bedste beslutning

Anmeld

21. januar 2012

lucas<3

B&J skriver:

jeg er super ked af han behandler dig så dårligt... jeg kan godt forstå du kigger i hans ting men du skulle måske få det forhold sluttet han er jo virkelig led over for dig og du kan jo ikke stole på ham og det er jo ikke kærlighed det er jo trykhed

håber du træffer den bedste beslutning

Overvejer os bare og pakke mine ting og lucas's..

Anmeld

21. januar 2012

Maja_4000

21. januar 2012

sommerfuglen82

Lyder rigtig trist, sikke en idiot han er..

Anmeld

21. januar 2012

kimfrit

Kender dig ikke, men ingen fortjener utroskab, så du skal have en masse kram far mig

Anmeld

21. januar 2012

JH12

21. januar 2012

Jonatansmor

lucas<3 skriver:

Overvejer os bare og pakke mine ting og lucas's..

Hvorfor er det dig og sønnen der skal flytte? Han kan vel ligeså godt tage et andet sted hen, nu det er ham der har truffet sådan en slags beslutning bag din ryg?

Man kan vel være knastør og påstå, det burde han have forudset inden han lavede numre?

Kan slet ikke have den type dér ... en skam man ikke må slå på folk/at jeg er en svækling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.