:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

Muhmi

lucas<3 skriver:

Overvejer os bare og pakke mine ting og lucas's..

Så længe du har brug for det, så har vi en varm sofa og trøst! Vi skal nok finde ud af sove muligheder for ungerne.. Du kommer bare hvis du har brug for det søde!

Tusind knus og varme tanker, jeg ved hvor hårdt det er, så vi kan få os en rigtig lang tøsesnak om tingene mens Anders passer ungerne!

Anmeld

21. januar 2012

Tanze85

21. januar 2012

baby012

Se at komme af med den der idiot .. 

Anmeld

21. januar 2012

Benjamins'mor

lucas<3 skriver:

Min kæreste har bare noget kørende med en anden.. Men vel ikk indrømme det..

Ej, det er vel løgn, sikke en idiot.. Kram til dig.

Anmeld

21. januar 2012

Benjamins'mor

lucas<3 skriver:

Kan godt være jeg er en dum kæreste kigge hans ting.. Bare ikke første gang han gør det..

Jeg synes absolut ikke du er en dårlig kæreste, det er sku ham der er det, jeg kan også godt finde på at tjekke Kristians mobil og facebook netop fordi han også har gjort det før.

Håber i finder ud af det, hvis ikke, ja så er det jo bare bedst dig og Lucas er foruden ham.

Anmeld

21. januar 2012

B&J

Jonatansmor skriver:

Hvorfor er det dig og sønnen der skal flytte? Han kan vel ligeså godt tage et andet sted hen, nu det er ham der har truffet sådan en slags beslutning bag din ryg?

Man kan vel være knastør og påstå, det burde han have forudset inden han lavede numre?

Kan slet ikke have den type dér ... en skam man ikke må slå på folk/at jeg er en svækling

hvor er det godt skrevet

hun skal ikke pakke og flytte det skal han for det er ham der er idioten og ødelægger hendes og barnets liv og hun skal ikke have så dårlig en kæreste når man kan få en der er meget sødre og elsker hende

Anmeld

21. januar 2012

Pige2009

B&J skriver:

hvor er det godt skrevet

hun skal ikke pakke og flytte det skal han for det er ham der er idioten og ødelægger hendes og barnets liv og hun skal ikke have så dårlig en kæreste når man kan få en der er meget sødre og elsker hende

Ja, det tænker jeg også. Det burde da være ham, det pakkede sit grej, så Lucas ikke skal rykkes op

Anmeld

21. januar 2012

B&J

Baagøe skriver:

Ja, det tænker jeg også. Det burde da være ham, det pakkede sit grej, så Lucas ikke skal rykkes op

nemlig

Anmeld

21. januar 2012

TR

lucas<3 skriver:

Kom til og læse hans facebook og så stod der noget jeg tænkte over og så så jeg han sms'er med hende, om de skulle noget uartigt når han kom med det musik hun skulle ha,

Ej hva sker der for ham håber du finder ud af noget!Jeg har os selv været igennem det !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.