Hvornår lod I jeres sove på eget værelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2012

De3Guldklumper

de har begge to været 4 måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

B&J

daniel var næsten 1år da vi forlod soveværelset men også fordi så skulle vi sove istuen.... hvis vi havde haft soveværelse og børne værelse jamen så havde det nok været ved ind ½års tid fordi han var tit vågen og først da han var ½år fandt han ud af at sove lidt længre...

nu har vi dog et børneværelse og soveværelse og han elsker det og vi elsker det

Anmeld

20. januar 2012

Rødhætte

KLN skriver:

Ja, spørgsmålet gir jo lidt sig selv. Min datter er 3 mrd. og er ved at vokse ud af vuggen, som hænger i en krog i soveværelset. I den forbindelse overvejer jeg om det er tid til at putte på eget værelse, eller om jeg skal tage tremmesengen med ind i soveværelset..

Ved ikke, er hun lidt for lille endnu?

William var 5 mdr.. Synes det var skønt at få sit soveværelse tilbage. Så kunne man læse og se tv igen. Gør hvad du/I synes er godt for jer

Anmeld

20. januar 2012

Laura.

KLN skriver:

Ja, spørgsmålet gir jo lidt sig selv. Min datter er 3 mrd. og er ved at vokse ud af vuggen, som hænger i en krog i soveværelset. I den forbindelse overvejer jeg om det er tid til at putte på eget værelse, eller om jeg skal tage tremmesengen med ind i soveværelset..

Ved ikke, er hun lidt for lille endnu?

Emily var godt 7 mdr. da hun begyndte at sove på eget værelse og det har heldigvis været helt problemfrit...

Anmeld

20. januar 2012

norenberg

De to store var 1 år og oliver på 13 mdr sover endnu inde hos os og det bliver han nok ved med noget endnu

Anmeld

21. januar 2012

Benjamins'mor

Da han var 5 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.