Hvornår lod I jeres sove på eget værelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2012

K&S

Janni. skriver:

En stor lettelse da vi alle fik lidt mere søvn 

Lige præcis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

Diana...

Første 3 måneder anden 4 måneder. 

Anmeld

20. januar 2012

morethanperfect

KLN skriver:

Ja, spørgsmålet gir jo lidt sig selv. Min datter er 3 mrd. og er ved at vokse ud af vuggen, som hænger i en krog i soveværelset. I den forbindelse overvejer jeg om det er tid til at putte på eget værelse, eller om jeg skal tage tremmesengen med ind i soveværelset..

Ved ikke, er hun lidt for lille endnu?

Han var 4 mdr..

Anmeld

20. januar 2012

KLN

Tak for svar alle sammen. Kan forstå det er meget forskelligt, hvornår de må pus kommer på eget værelse.. Tror vi vil prøve det og så se hvordan det går.

Anmeld

20. januar 2012

Nadia&Daniel

KLN skriver:

Ja, spørgsmålet gir jo lidt sig selv. Min datter er 3 mrd. og er ved at vokse ud af vuggen, som hænger i en krog i soveværelset. I den forbindelse overvejer jeg om det er tid til at putte på eget værelse, eller om jeg skal tage tremmesengen med ind i soveværelset..

Laura har lige fået eget værelse (vi er lige flyttet i ny lejlighed, men børneværelser) - hun er 14 mdr.

Anmeld

20. januar 2012

Den lykkelige

14 dage gammel

Anmeld

20. januar 2012

LinLin

David var 3 eller 4 mdr (kan ikke lige huske det )

Adam var 10 mdr (vi havde ikke et værelse til ham før det - ellers var han også blevet flyttet da han begyndte at sove igennem!)

Anmeld

20. januar 2012

M&M's Mor

KLN skriver:

Begge vores var 3 mdr da de kom på eget værelse...

Anmeld

20. januar 2012

serinasmor

3½ mdr ...

der flyttede vi og hun fik derfor eget værelse .. det virkede helt naturligt og gik helt fint

Anmeld

20. januar 2012

NinaNymannMadsen

Asta var 10 måneder.
Anne louise sover stadig inde ved os, hun er 3 måneder men tror også snart vi skal prøve at få hende på værelset og sove for tror hun vågner fordi vi bevæger os eller snorker eller hoster eller sådan noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.