Hvornår lod I jeres sove på eget værelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.644 visninger
25 svar
0 synes godt om
20. januar 2012

KLN

Ja, spørgsmålet gir jo lidt sig selv. Min datter er 3 mrd. og er ved at vokse ud af vuggen, som hænger i en krog i soveværelset. I den forbindelse overvejer jeg om det er tid til at putte på eget værelse, eller om jeg skal tage tremmesengen med ind i soveværelset..

Ved ikke, er hun lidt for lille endnu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

Janni.

Silas var omkring 2 mdr gammel. Vi vækkede ham ved at snorke, vende os i sengen osv.. og han vækkede mig ved at knirke... 

Så han kom på eget værelse da han var 2 mdr gammel, det giver mere søvn til os allesammen. 

Så nej, jeg vil ikke sige hun er for lille. 

Anmeld

20. januar 2012

sarahb

Her var det ca4 måneder

Anmeld

20. januar 2012

Camillee

.... Puha tror Elias havde rundet 14 mdr, da han kom ind på sit eget værelse.
han sov i sin tremmeseng i soveværelset (: 

Anmeld

20. januar 2012

SpunkenJo

5 måneder, men korrigeret på daværende tidspunkt til 3 mdr, fordi han er født for tidligt.

Men det vigtigste er nok først at gøre det når forældrene er klar ! For så er børnene/babyerne det som regel også

Held og lykke med projektet

Anmeld

20. januar 2012

MorEllen

Her var hun 6 måneder da hun flyttede ind på eget væresle

Anmeld

20. januar 2012

Ciss

KLN skriver:

Ja, spørgsmålet gir jo lidt sig selv. Min datter er 3 mrd. og er ved at vokse ud af vuggen, som hænger i en krog i soveværelset. I den forbindelse overvejer jeg om det er tid til at putte på eget værelse, eller om jeg skal tage tremmesengen med ind i soveværelset..

Ved ikke, er hun lidt for lille endnu?

Den ældste var ca 7 mndr, den yngste 8 mndr.

Hvornår det passer, afhænger lidt af både barnet og forældrene og boforholdene, synes jeg.

Nogen babyer sover godt sammen med forældrene, nogen babyer og forældrer vækker hinanden i løbet af natten. Selv syntes jeg, at det var mest behageligt, at have børnene på samme rum som os, indtil de ikke vågnede så meget om natten og skulle have mælk osv i nattens mulm og mørke længere.

Jeg ved om andre som har lagt ungerne på eget værelse både tidligere og senere end os. Jeg tror, det vigtigste er, at I er trygge ved arrangementet og ønsker det på den måde.

Anmeld

20. januar 2012

K&S

Janni. skriver:

Silas var omkring 2 mdr gammel. Vi vækkede ham ved at snorke, vende os i sengen osv.. og han vækkede mig ved at knirke... 

Så han kom på eget værelse da han var 2 mdr gammel, det giver mere søvn til os allesammen. 

Så nej, jeg vil ikke sige hun er for lille. 

Anton var 3 måneder, men samme årsag herhjemme :-) 

Anmeld

20. januar 2012

Janni.

K&S skriver:

Anton var 3 måneder, men samme årsag herhjemme :-) 

En stor lettelse da vi alle fik lidt mere søvn 

Anmeld

20. januar 2012

Zeus

Cajsa kom på eget værelse da hun var 10 mdr, men det var fordi vi ikke havde noget værelse til hende inden Isabella var 2 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.