børneydelse :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

Caroline86

millemai skriver:

Så længe du, D og Laura ved hvordan det forholder sig, så skal alle andre bare knytte sylten

Kan godt forstå at du bliver ked af sådanne beskyldninger, men der vil ikke gå mange måneder før du er ligeglad, når bare Laura har det godt og I kan få samarbejdet til at fungere. 

ja du har nok ret i at jeg lærer at blokere for den slags dumme kommentarer... Lige nu skal der vist bare så meget til lige at vippe mig af pinden! Men... kommunen forstod ikke at jeg ikke har fået pengene for i deres papirer er jeg godkendt og skulle have haft pengene d.20.. men da hun så undersøgte det fandt hun ud af at jeg er blevet "forsinket" men hun kunne ikke se hvorfor... Men jeg burde få dem d.26. Nu har jeg så søgt SU'en IGEN IGEN IGEN og håber at de godkender det denne gang! SUK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

Pige2009

Caroline86 skriver:

Jeg har, som jeg frygtede, ikke fået de tilskud jeg har søgt til de alm. børnepenge Jeg har søgt ordinært og ekstraordinært børnetilskud (søgte inden jul) og fik at vide de så ville blive udbetalt sammen med børnechecken... Men jeg har ikke fået dem De andre er kommet!

Er det så fordi min ansøgning ikke er godkendt? Eller er den ikke behandlet selvom de lovede at den ville blive det? Er vildt frustreret, men jeg havde alligevel indstillet mig på det for der var jo en sørens bøvl omkring hvorvidt jeg skulle have fuld forældremyndighed eller ej for at måtte søge det (nogle på kommunen, nogen sagde noget andet, nogle papirer derfra sagde det ene, og nogle andre sagde det modsatte )...

ØV hvor træls... de penge skulle være brugt til hendes fødselsdag d.18. feb.

Lyder til, at den ikke er gået igennem og de ikke har behandlet den Har du talt med kommunen?

Anmeld

23. januar 2012

Caroline86

Baagøe skriver:

Lyder til, at den ikke er gået igennem og de ikke har behandlet den Har du talt med kommunen?

ja, jeg var der i dag og de kunne ikke forstå hvorfor jeg ikke havde fået pengene d.20. for jeg er godkendt (gode nyheder )...

Men hun undersøgte det så, for hun kunne godt huske mig fra alle turene derop inden jul, og det viser sig så at jeg er blevet "forsinket" og står til først at få udbetalingen d.26... hun kunne slet ikke forstå hvorfor, eller forklare det, men hun sagde at der er sket en del fejl i den her måned og at jeg gerne skulle have mine penge inden ugen er gået! Og så sagde hun at jeg skal blive ved med at søge den SU (den kan jeg nemlig kun få godkendt når jeg får mine tilskud fra kommunen) for jeg ER berettiget til den!

Så... nu må vi se Har søgt SU igen igen igen og håber at den går igennem denne gang

Anmeld

23. januar 2012

Pige2009

Caroline86 skriver:

har været på kommunen i dag og de forstod ikke hvorfor jeg ikke havde fået pengene endnu da de burde være udbetalt d.20 sammen med børnechecken! Men hun undersøgte det og kan så se at jeg er blevet "forsinket" men hun kunne ikke se hvorfor... De havde oplevet det med en del i den her måned, men de har ikke fået en forklaring på hvorfor vi er blevet forsinkede! Men jeg skulle gerne få pengene d.26.!

Dejligt

Anmeld

23. januar 2012

Pige2009

Caroline86 skriver:

ja, jeg var der i dag og de kunne ikke forstå hvorfor jeg ikke havde fået pengene d.20. for jeg er godkendt (gode nyheder )...

Men hun undersøgte det så, for hun kunne godt huske mig fra alle turene derop inden jul, og det viser sig så at jeg er blevet "forsinket" og står til først at få udbetalingen d.26... hun kunne slet ikke forstå hvorfor, eller forklare det, men hun sagde at der er sket en del fejl i den her måned og at jeg gerne skulle have mine penge inden ugen er gået! Og så sagde hun at jeg skal blive ved med at søge den SU (den kan jeg nemlig kun få godkendt når jeg får mine tilskud fra kommunen) for jeg ER berettiget til den!

Så... nu må vi se Har søgt SU igen igen igen og håber at den går igennem denne gang

Kanon søde

Anmeld

23. januar 2012

Caroline86

Baagøe skriver:

Kanon søde

ja, det var en stor lettelse at den er godkendt og at det "bare" er en forsinkelse

Men nu skal jeg lige have det med SU på plads inden jeg kan slappe helt af

Anmeld

25. januar 2012

Pige2009

Caroline86 skriver:

Dejligt, søde Så er fødselsdagsgaven sikret

Anmeld

25. januar 2012

Pige2009

Caroline86 skriver:

ja, det var en stor lettelse at den er godkendt og at det "bare" er en forsinkelse

Men nu skal jeg lige have det med SU på plads inden jeg kan slappe helt af

Håber det snart går igennem med den SU - de er bare nogle langsomme padder!

Anmeld

25. januar 2012

Caroline86

Baagøe skriver:

Dejligt, søde Så er fødselsdagsgaven sikret

nemlig både gave og fest

Anmeld

25. januar 2012

Caroline86

Baagøe skriver:

Håber det snart går igennem med den SU - de er bare nogle langsomme padder!

jeg har fået afslag på ansøgningen alle de andre gange det er det er er lidt underligt, for de burde jo kunne trække mine oplysninger fra kommunen og derved se at jeg er berettiget... men nu VED jeg at mine tilskud er synligt godkendte, så nu kan SU altså ikke afvise mig igen! Så klager jeg!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.