børneydelse :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.207 visninger
35 svar
0 synes godt om
20. januar 2012

Caroline86

Jeg har, som jeg frygtede, ikke fået de tilskud jeg har søgt til de alm. børnepenge Jeg har søgt ordinært og ekstraordinært børnetilskud (søgte inden jul) og fik at vide de så ville blive udbetalt sammen med børnechecken... Men jeg har ikke fået dem De andre er kommet!

Er det så fordi min ansøgning ikke er godkendt? Eller er den ikke behandlet selvom de lovede at den ville blive det? Er vildt frustreret, men jeg havde alligevel indstillet mig på det for der var jo en sørens bøvl omkring hvorvidt jeg skulle have fuld forældremyndighed eller ej for at måtte søge det (nogle på kommunen, nogen sagde noget andet, nogle papirer derfra sagde det ene, og nogle andre sagde det modsatte )...

ØV hvor træls... de penge skulle være brugt til hendes fødselsdag d.18. feb.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

Mor til Majbørn

kan du ikke snakke med kommunen ? Måske er der bare sket en fejl?

Du bør da ha fået et brev eller en mail med en afvisning i, hvis det er tilfældet...

Anmeld

20. januar 2012

Caroline86

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

kan du ikke snakke med kommunen ? Måske er der bare sket en fejl?

Du bør da ha fået et brev eller en mail med en afvisning i, hvis det er tilfældet...

jeg har slet intet hørt omkring min ansøgning...

Men jo, jeg må nok lige tage en tur derop på mandag...

Anmeld

20. januar 2012

come2

Caroline86 skriver:

Jeg har, som jeg frygtede, ikke fået de tilskud jeg har søgt til de alm. børnepenge Jeg har søgt ordinært og ekstraordinært børnetilskud (søgte inden jul) og fik at vide de så ville blive udbetalt sammen med børnechecken... Men jeg har ikke fået dem De andre er kommet!

Er det så fordi min ansøgning ikke er godkendt? Eller er den ikke behandlet selvom de lovede at den ville blive det? Er vildt frustreret, men jeg havde alligevel indstillet mig på det for der var jo en sørens bøvl omkring hvorvidt jeg skulle have fuld forældremyndighed eller ej for at måtte søge det (nogle på kommunen, nogen sagde noget andet, nogle papirer derfra sagde det ene, og nogle andre sagde det modsatte )...

ØV hvor træls... de penge skulle være brugt til hendes fødselsdag d.18. feb.

Jeg synes der har været en tråd tidligere idag, om flere der ik have fået det pga en fejl i systemet.

Anmeld

20. januar 2012

Kofoed.

Caroline86 skriver:

De sender jo til e-boks, vis dtu ikke har tjekket den.

Anmeld

20. januar 2012

babymus77

Hvis du er enlig er jeg sikker på at det er noget du får!!! Nok bare en fejl!!! At de ikke har nået det!!! Tá og ring derned på mandag !!

Anmeld

20. januar 2012

come2

Caroline86 skriver:

Eller også var det det ekstra ordinære de havde fået, men ikk de andre børnepenge. Bemærkede det bare lige da jeg læste en tråd tidligere.

Anmeld

20. januar 2012

Cookiemonsteret

Mine ekstra ordinære børnepenge kommer først den 24 fordi de har haft problemer med deres computere i min kommune, måske de os har det i din ?

Jeg har så heller ikke fået de andre altså Børne og  familie ydelsen, og på kommunen ved de ikke hvorfor :s  

Anmeld

20. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
come2 skriver:

Eller også var det det ekstra ordinære de havde fået, men ikk de andre børnepenge. Bemærkede det bare lige da jeg læste en tråd tidligere.

Jeg lavede en tråd i morges, da jeg ikke havde modtaget min alm ydelse men kun den for enlige forsørgere. Det var en fejl i deres system - jeg får dem i næste uge.

Så TS; Jeg synes, du skal ringe på kommunen på mandag og høre dem, om ikke det bare er en fejl

Anmeld

20. januar 2012

Caroline86

ja, det lyder da til der har været lidt bøvl, men så vidt jeg kan se mangler andre enten at få det hele eller kun den alm!? der er vist ingen (udover mig) der kun mangler tilskuddet til enlige?

Jeg må ringe mandag

Tak piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.