Hvor hurtigt synes du det er iorden at få....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2012

4xGreve

ligesom de andre skriver syntes jeg ikke man kan sætte tid på...

Jeg personligt mødte min nuværende mand en tirsdag samme dag slog jeg op med min daværende kæreste og fire dage efter flyttede jeg ind ved min nuværende mand, der gik blot 1½ månede så var vi gravide og efter blot 3½ måneder var vi forlovet, for os handlede det ikke om hvor lang tid vi havde været sammen men følesen af at det her var det rigtige for os...

jeg skiftet kæreste samme dag og det er den bedste beslutning jeg nogensiden har taget, idag har jeg universets mest vidunderlige mand og den mest fantastiske lille pige og en mere på vej, hvor meget mere kan man ønske sig?

Så det handler ikke om tid, men når det så er sagt 4 kærester på 8 dage er i mine øjne ikke kærester men at få løbet hornene af sig, og det har vi alle brug for nogen mere end andre og på hver sin måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

MissBee

Benjamins'mor skriver:

Det er en pige. Hun er 16.

Amen så er det jo helt normalt  Troede hun var meget ældre da jeg først læste dit spørgmål...

Det er ok at finde en ny kæreste når man føler sig følelsesmæssig fri fra sidste forhold og kan gå ind i det nye uden baggage  Som voksen...

Jeg er enig med at man som teeager som have en del længere snor og sær med hensyn til fb kærester da man jo ikke har en chance for at vurdere om hun  rent faktisk kysser frøer eller holder popularitets konkurrence

Anmeld

20. januar 2012

An&Jo

Ja jeg er en af de hurtige..

Jeg slog op med en om fredagen og var sammen med den næste om søndagen. Der er jo selvfølgelig lidt mere bag end bare det her, men er på fra mobilen så det er lidt besværligt at skrive..

Anmeld

20. januar 2012

Ciss

Benjamins'mor skriver:

en ny kæreste?

Ja, hvor hurtigt synes i det er iorden.

Jeg har siddet og tænkt over det i nogle timer nu, da jeg har en ven på facebook der skifter utroligt meget kærester.

Vedkommende har nu sin 3 kæreste på 8 dage, og derfor jeg laver denne debat, da jeg personligt selv synes man skal prøve at give et forhold en chance, og partneren ihvertfald ikke fortjener det klask i hovedet at man får en ny kæreste dagen efter.

Derfor en lille afstemning.

Jeg rakker ikke ned på nogle eller noget, for jeg er da sådan set ligeglad, jeg undre mig bare.

Man kan vælge flere.

Hvis man skifter partner 3-4 gange i ugen, så er det vel strengt taget ikke kærester, der er snak om?

Jeg tænker, at kærester har et lidt dybere forhold.

Hvor lang tid, der skal gå handler vel også om, hvor længe man har været sammen med den forrige. Har man været sammen i 3 uger, så kommer man sig vel lidt hurtigere, end om man har været sammen i tre år.

Men det er bare mine tanker. Jeg ved ikke, hvad som er det "korrekte" tidsrum.

Anmeld

20. januar 2012

Dot D

StineW79 skriver:

Hvis hun har haft 3 forskellige " kærester " på 8 dage, vil jeg nok ik kalde dem kærester.. Ku nok komme på noget andet at kalde dem. Men nogle gange er man nød til at kysse nogle frøer, før man finde prinsen... Så længe man bare passer på sig selv og beskytter sig, vel at mærke!!!! Vh stine

Ku nok komme på noget andet at kalde dem

Hi hi, den var go´.......

Anmeld

20. januar 2012

An&Jo

An&Jo skriver:

Ja jeg er en af de hurtige..

Jeg slog op med en om fredagen og var sammen med den næste om søndagen. Der er jo selvfølgelig lidt mere bag end bare det her, men er på fra mobilen så det er lidt besværligt at skrive..

for lige at uddybe det her, for det kan godt være lidt cheep nu når man er mor osv..

Men var sammen med en fyr jeg havde fundet over nettet, som begyndte på alt muligt med at hvis jeg nogensinde blev tyk osv så kunne han ikke være sammen med mig, og jeg kunne godt lige bruge 10 minutter ekstra på badeværelset om morgenen, han var aldrig tilfreds..

Skrev så med en eks som jeg var sammen med for 4 år siden eller sådan noget, og vi har altid holdt kontakten, og fandt ud af at han stadig var ret vild med mig, og jeg var egentlig os ret vild med ham stadig..

SÅ ja jeg slog op med den ene og kom sammen med den anden 2 dage efter, her er der dog ikke som sådan offentliggjort noget på facebook endnu, fordi jeg godt kan lide at lade folk gætte hvem det er.. vi har været kærester i næsten 2 måneder nu, og jaa, jeg er gravid i uge 5+5

Anmeld

20. januar 2012

Pige2009

Benjamins'mor skriver:

en ny kæreste?

Jeg har siddet og tænkt over det i nogle timer nu, da jeg har en ven på facebook der skifter utroligt meget kærester.

Vedkommende har nu sin 3 kæreste på 8 dage, og derfor jeg laver denne debat, da jeg personligt selv synes man skal prøve at give et forhold en chance, og partneren ihvertfald ikke fortjener det klask i hovedet at man får en ny kæreste dagen efter.

Jeg rakker ikke ned på nogle eller noget, for jeg er da sådan set ligeglad, jeg undre mig bare.

Man kan vælge flere.

Jeg har stemt blank, da jeg ingen præferencer har i den retning. I min optik handler det tillige om alder, da man som teenager ofte skifter kæreste tiere, end man ellers ville have gjort

Anmeld

20. januar 2012

Corn

Har stemt blankt.

Når der er følelser involveret, så er der ikke nogen tidslinje.

Og iøvrigt er der mange der fedter rundt i civilstatus på facebook, uden at det egentlig er sandheden

Anmeld

22. januar 2012

FrkZier

Benjamins'mor skriver:

en ny kæreste?

Man kan vælge flere.

jeg har stemt blankt, da jeg synes det er MEGET svært at sige.. jeg vil sige hvis man skifter kæreste i tide og utide, er det måske ikke helt så seriøse forhold men lidt mere lalal..

jeg var sammen med min ekskæreste i 3 år, da jeg gik fra ham gik der kun 2 uger før jeg begyndte at se min nuværende kæreste, der gik dog nogen måneder før vi officielt blev kærester (mest af hensyn til min eks)

det er virelig svært at sætte tid på, fordi hvis man nu møder en rigtig hurtigt som man bare bliver rigtig glad for, synes jeg ikke man skal holde sig helt tilbage kun pga. tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.