Hvor hurtigt synes du det er iorden at få....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

Gry91

Jeg synes det er svært at sætte et tidspunkt for hvornår det ok, for det er jo så forskelligt alt efter situationen

Men 3. kæreste på 8 dage ? Hm det er i mine øjne ikke rigtige forhold, de har da ikke kunne nå at bygge noget op sammen på så kort tid!

Men ja nogle er bare super hurtige på aftrækkeren, måske de bare ikke kan klare tanken om at være alene ?, men det ender for det meste ligeså hurtigt igen så er det jo alligevel ikke ret meget værd. Og man skulle måske lade være med at offentliggøre det på et sted som facebook, før man er sikker på det holder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Ka+Ma=Be

Benjamins'mor skriver:

Det er en pige. Hun er 16.

Sorry, hun så ) hehe.

Nej ok, så er det hele nok ikke så seriøst (ikke at man ikke kan være det som 16 årig .) Jeg selv fik min første seriøse kæreste som 16 årig (den første jeg reelt vil kalde en kæreste)

Anmeld

19. januar 2012

Mira0911

Synes det er svært at sætte måneder på sådan noget... Hvis det var mig selv, så ville der hvert fald gå et ½ år eller 1 år... 

Anmeld

19. januar 2012

Benjamins'mor

Katte87 skriver:

Sorry, hun så ) hehe.

Nej ok, så er det hele nok ikke så seriøst (ikke at man ikke kan være det som 16 årig .) Jeg selv fik min første seriøse kæreste som 16 årig (den første jeg reelt vil kalde en kæreste)

Altså jeg selv er 17 nu, fik min første seriøse kæreste da jeg var 14, vi er stadig sammen idag, og har da også fået et barn sammen.

Og det betyder self. ikke at sådan skal det være for alle.

Synes bare det er helt vildt med hende her, altså det er lige før man føler hun har en ny kæreste hver gang man logger på facebook.

Anmeld

19. januar 2012

Benjamins'mor

Katte87 skriver:

Sorry, hun så ) hehe.

Altså jeg selv er 17 nu, fik min første seriøse kæreste da jeg var 14, vi er stadig sammen idag, og har da også fået et barn sammen.

Synes bare det er helt vildt med hende her, altså det er lige før man føler hun har en ny kæreste hver gang man logger på facebook.

Anmeld

19. januar 2012

Benjamins'mor

Gry91 skriver:

Jeg synes det er svært at sætte et tidspunkt for hvornår det ok, for det er jo så forskelligt alt efter situationen

Men 3. kæreste på 8 dage ? Hm det er i mine øjne ikke rigtige forhold, de har da ikke kunne nå at bygge noget op sammen på så kort tid!

Men ja nogle er bare super hurtige på aftrækkeren, måske de bare ikke kan klare tanken om at være alene ?, men det ender for det meste ligeså hurtigt igen så er det jo alligevel ikke ret meget værd. Og man skulle måske lade være med at offentliggøre det på et sted som facebook, før man er sikker på det holder

Lige mine ord.

Anmeld

19. januar 2012

Ka+Ma=Be

Det er da dejligt at høre!   Sådan er der jo nogle der er "heldige"  Jeg har også nogle gode venner som mødte hinanden da de var 14 - nu har de været sammen i 10 år og har en dejlig datter.

Bare spørg hende "hvem er så din kæreste i dag?" høhø!

Anmeld

19. januar 2012

kirsti

Jeg har stemt et par dage da jeg ikke synes man kan sige at der skal gå eks antal tid! Hvis man finder en ny kæreste få dage efter er det i mine øjne ikke ens betydende med man ikke har givet forholdet en chance, for mit vedkommemde har jeg forsøgt til det sidste i mine tidligere seriøse forhold. Faktisk så langt så jeg ingen følelser havde tilbage for vedkommende!

Et andet aspekt kan være at man er faldet for en anden og vælger at afslutte sit forhold før man laver noget med den nye og så kan man vel i princippet have en ny kæreste få timer efter uden jeg synes der er noget galt i det!

Vil dog sige at 3 kærester på 8 dage måske virker lige lovlig meget 4.kl agtig!

Anmeld

20. januar 2012

SussieThyssen

Benjamins'mor skriver:

en ny kæreste?

Ja, hvor hurtigt synes i det er iorden.

Jeg har siddet og tænkt over det i nogle timer nu, da jeg har en ven på facebook der skifter utroligt meget kærester.

Vedkommende har nu sin 3 kæreste på 8 dage, og derfor jeg laver denne debat, da jeg personligt selv synes man skal prøve at give et forhold en chance, og partneren ihvertfald ikke fortjener det klask i hovedet at man får en ny kæreste dagen efter.

Derfor en lille afstemning.

Jeg rakker ikke ned på nogle eller noget, for jeg er da sådan set ligeglad, jeg undre mig bare.

Man kan vælge flere.

Jeg har stemt blankt, for det er bestemt ikke noget man kan sætte tid på.

Men vi kan hurtigt blive enige om, at det jo nok er en god ide at sunde sig lidt inden man hopper videre til den næste.
Men hvis man skifter dem ud over så kort tid som du beskriver der, jamen så er det jo ikke kærester bare nogle man løber hornene af på.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. januar 2012

Bassemor<3

Synes det kommer lidt an på hvor længe man har været sammen, har man børn sammen osv. I mit tilfælde har jeg skrevet 4 måneder, ikke at jeg tror jeg ville gøre det så hurtigt efter, men jeg ville ikke tillade mig at blive sur hvis exen fandt en efter 4 måneder. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.