Benjamins'mor skriver:
en ny kæreste?
Ja, hvor hurtigt synes i det er iorden.
Jeg har siddet og tænkt over det i nogle timer nu, da jeg har en ven på facebook der skifter utroligt meget kærester.
Vedkommende har nu sin 3 kæreste på 8 dage, og derfor jeg laver denne debat, da jeg personligt selv synes man skal prøve at give et forhold en chance, og partneren ihvertfald ikke fortjener det klask i hovedet at man får en ny kæreste dagen efter.
Derfor en lille afstemning.
Jeg rakker ikke ned på nogle eller noget, for jeg er da sådan set ligeglad, jeg undre mig bare.
Man kan vælge flere.
Jeg har stemt blankt, for det synes jeg ikke man kan sætte et tidspunkt på. Man må vel finde en ny kæreste så hurtigt man vil. Nogle gange er følelser bare så stærke, at man ikke kan gøre andet. Dog lyder det lidt vanvittigt med 3 kærester på 8 dage

Jeg tænker, at hvis der er børn indblandet, så skal man være varsom og ungerne skal naturligvis ikke indtroduceres for alle nye kærester, hvis man er typen som skifter ofte.
Da jeg var yngre (læs 9. klasse) havde jeg en kæreste i et halvt års tid. En dag mødte jeg en ny fyr, hvor det var kærlighed ved første blik. Jeg ringede til kæresten og slog op, hvorefter jeg blev kærester med den anden. Vi var sammen i 14 mdr.
Efter vi gik fra hinanden havde jeg en pause fra kærester, men efter 8 mdr tid blev jeg kærester med min nuværende kæreste og vi har været sammen i knap 8 år og har en dejlig lille datter sammen
Anmeld