Viktors første tur til frisøren :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

VNB

Jeg har altid været sorthåret - nu er jeg så ved at skifte til grå

Isabellas var rødligt da hun var omkring 1 år, og havde også fine krøller omme i nakken.. Nu har hun mørkblondt og helt alm glat

hahahaha jamen så må du da skynde dig at klippe en bette tot af dig selv og gemme NU! 

jeg har også haft 1 gråt hår  pyyyh det blevet revet ud meget hurtigt 

min kæreste vågende op med 6 grå hår efter fødslen  de er dog væk igen... 

ej hvor sjovt med isabellas hår! åh rødhårede små piger er eller bare det mest nuttede!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Zeus

VNB skriver:

hahahaha jamen så må du da skynde dig at klippe en bette tot af dig selv og gemme NU! 

jeg har også haft 1 gråt hår  pyyyh det blevet revet ud meget hurtigt 

min kæreste vågende op med 6 grå hår efter fødslen  de er dog væk igen... 

ej hvor sjovt med isabellas hår! åh rødhårede små piger er eller bare det mest nuttede!!! 

Jeg har fundet sygt mange grå (hvide) hår inden for det sidste års tid, og da jeg jo er sorthåret, så er de ikke så svære at finde 

Så ja, du har nok ret, må hellere se at få klippet en tot af

Anmeld

19. januar 2012

VNB

Zeus skriver:

Jeg har fundet sygt mange grå (hvide) hår inden for det sidste års tid, og da jeg jo er sorthåret, så er de ikke så svære at finde 

Så ja, du har nok ret, må hellere se at få klippet en tot af

ja i sort hår er det jo bare ekstra nemt at finde dem  vil du farve dit hår så? eller lader du bare naturen gå sin gang? 

i mit lever-postejs farvede hår er der både mørke, lyse og røde hår engang imellem. så jeg tror at der skal mange til før det blir sådan rigtig synligt. 

Anmeld

19. januar 2012

Zeus

VNB skriver:

ja i sort hår er det jo bare ekstra nemt at finde dem  vil du farve dit hår så? eller lader du bare naturen gå sin gang? 

i mit lever-postejs farvede hår er der både mørke, lyse og røde hår engang imellem. så jeg tror at der skal mange til før det blir sådan rigtig synligt. 

Nooo, jeg er kun 27, jeg er slet slet ikke gammel nok til at blive gråhåret allerede Jeg kan bare ikke få taget mig sammen til at farve det.. Jeg har en hårfarve liggende ude på badeværelset, der har den stået siden i sommers, og jeg kan bare ikke komme i gang

Anmeld

19. januar 2012

B&J

SÅÅÅ DEJLIG  med alt det hår...

også smuk som en helt ny dreng

og det er så fantastisk at se forskellen

Anmeld

19. januar 2012

VNB

Zeus skriver:

Nooo, jeg er kun 27, jeg er slet slet ikke gammel nok til at blive gråhåret allerede Jeg kan bare ikke få taget mig sammen til at farve det.. Jeg har en hårfarve liggende ude på badeværelset, der har den stået siden i sommers, og jeg kan bare ikke komme i gang

hehe ej så er det da bare med at komme igang  

for ja det er da lidt for ung at blive en "silver-back" som 27 årig 

men man kan jo desværre ikke selv gøre fra eller til. Eller jo man kan jo selvfølgelig farve... thank god for that! 

Anmeld

19. januar 2012

VNB

B&J skriver:

SÅÅÅ DEJLIG  med alt det hår...

også smuk som en helt ny dreng

og det er så fantastisk at se forskellen

årh mange tak søde! 

og ja det er helt vildt at se forskellen. Et par af pædagogerne i vuggestuen kunne næsten ikke kende ham da vi kom i mandags 

Håber at i har det rigtig godt allesammen! 

Anmeld

20. januar 2012

B&J

VNB skriver:

årh mange tak søde! 

og ja det er helt vildt at se forskellen. Et par af pædagogerne i vuggestuen kunne næsten ikke kende ham da vi kom i mandags 

Håber at i har det rigtig godt allesammen! 

hihiihihihihi ja det er jo også en ny dreng de har fået......

vi har det super godt håber også i har det super godt

Anmeld

22. januar 2012

sofies

VNB skriver:

Ja så gik den ikke længere med det lange garn han efterhånden gik rundt med... 

så i søndags var han til frisør for første gang 

han var bare så dygtig og sad helt stille og kiggede nysgerrigt på sig selv i spejlet! 

Synes bare at han er blevet så fin! og han er lige pludselig blevet meget ældre og mere drenge-agtig at se på. 

her er lidt før, under og efter billeder 

Hvor er han dog skøn

Anmeld

22. januar 2012

Laura.

iiih hvor blev han fin.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.