Viktors første tur til frisøren :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.432 visninger
37 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

VNB

Ja så gik den ikke længere med det lange garn han efterhånden gik rundt med... 

så i søndags var han til frisør for første gang 

han var bare så dygtig og sad helt stille og kiggede nysgerrigt på sig selv i spejlet! 

Synes bare at han er blevet så fin! og han er lige pludselig blevet meget ældre og mere drenge-agtig at se på. 

her er lidt før, under og efter billeder 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Janni.

Åh må give dig ret, ihh det klæder ham. Skøn dreng 

Anmeld

19. januar 2012

VNB

Åh må give dig ret, ihh det klæder ham. Skøn dreng 

hihi ja det pyntede gevaldigt  de truede også hele tiden i vuggestuen med at de ville tage en saks en dag og klippe hans pandehår  så vi måtte hellere se at få gjort noget ved det! 

og mange tak! 

Anmeld

19. januar 2012

Zeus

VNB skriver:

Ja så gik den ikke længere med det lange garn han efterhånden gik rundt med... 

så i søndags var han til frisør for første gang 

han var bare så dygtig og sad helt stille og kiggede nysgerrigt på sig selv i spejlet! 

Synes bare at han er blevet så fin! og han er lige pludselig blevet meget ældre og mere drenge-agtig at se på. 

her er lidt før, under og efter billeder 

Jeg frygter altså lidt den første klipning.. Hvordan er han normalt med fremmede? Cajsa kan nemlig ikke så godt med folk hun ikke kender, og de må helst ikke røre hende medmindre hun tager det første skridt

Anmeld

19. januar 2012

Janni.

VNB skriver:

hihi ja det pyntede gevaldigt  de truede også hele tiden i vuggestuen med at de ville tage en saks en dag og klippe hans pandehår  så vi måtte hellere se at få gjort noget ved det! 

og mange tak! 

Godt i nåede det før vuggestuen, er sikker på at i har fået det bedste resultat nu fremfor vuggestuens saks  

Anmeld

19. januar 2012

Camilla..

Hvor er han blevet fin

En rigtig lille charmetrold..

Anmeld

19. januar 2012

VNB

Zeus skriver:

Jeg frygter altså lidt den første klipning.. Hvordan er han normalt med fremmede? Cajsa kan nemlig ikke så godt med folk hun ikke kender, og de må helst ikke røre hende medmindre hun tager det første skridt

jeg "frygtede" den også. Altså ment på den måde at jeg synes at hans baby hår var så sødt og blødt  men jeg kunne godt se at det ikke var pænt mere og gik ned i øjnene på ham... 

han er rigtig god til fremmede. Nærmest frygtløs  

Frisøren er min veninde, så han kender hende rigtig godt. og det foregik hjemme hos dem. Så det var nok med til at gøre det hele SÅ let.

jeg tror måske at han ville have haft lidt mere svært ved at sidde stille hvis det havde været i en salon hvor der var alt muligt nyt og spændende at undersøge 

men jeg kan godt se at hvis din datter ikke er glad for at fremmede rører ved hende, så kan det da blive et problem. i kender ikke nogle som er frisører som hun måske er tryg ved? 

det tager dog heldigvis ikke så lang tid at klippe sådan en bette størrelse. tror det tog ca 15 min i alt 

Anmeld

19. januar 2012

VNB

Janni. skriver:

Godt i nåede det før vuggestuen, er sikker på at i har fået det bedste resultat nu fremfor vuggestuens saks  

haha ja det er jeg også helt sikker på!! 

Anmeld

19. januar 2012

VNB

Camilla.. skriver:

Hvor er han blevet fin

En rigtig lille charmetrold..

1000 tak! 

Anmeld

19. januar 2012

Zeus

VNB skriver:

jeg "frygtede" den også. Altså ment på den måde at jeg synes at hans baby hår var så sødt og blødt  men jeg kunne godt se at det ikke var pænt mere og gik ned i øjnene på ham... 

han er rigtig god til fremmede. Nærmest frygtløs  

Frisøren er min veninde, så han kender hende rigtig godt. og det foregik hjemme hos dem. Så det var nok med til at gøre det hele SÅ let.

jeg tror måske at han ville have haft lidt mere svært ved at sidde stille hvis det havde været i en salon hvor der var alt muligt nyt og spændende at undersøge 

men jeg kan godt se at hvis din datter ikke er glad for at fremmede rører ved hende, så kan det da blive et problem. i kender ikke nogle som er frisører som hun måske er tryg ved? 

det tager dog heldigvis ikke så lang tid at klippe sådan en bette størrelse. tror det tog ca 15 min i alt 

Hmm.. Altså, jeg så hende lige hoppe op på skødet af vores sp i dag, og er ret sikker på at hun ikke kan huske hende fra sidste gang, så der var der jo ingen problemer..

Og nej, kender slet ingen frisører faktisk

Det er heller ikke helt aktuelt endnu, hendes hår gror relativt langsomt, og der mangler lige en cm før det går ned i øjnene på hende, men frygter det bare sådan.. Ikke engang lægen må røre hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.