Viktors første tur til frisøren :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

VNB

Zeus skriver:

Hmm.. Altså, jeg så hende lige hoppe op på skødet af vores sp i dag, og er ret sikker på at hun ikke kan huske hende fra sidste gang, så der var der jo ingen problemer..

Og nej, kender slet ingen frisører faktisk

Det er heller ikke helt aktuelt endnu, hendes hår gror relativt langsomt, og der mangler lige en cm før det går ned i øjnene på hende, men frygter det bare sådan.. Ikke engang lægen må røre hende

så kan det være at hun gror lidt mere mod til sig i takt med at hendes hår gror lidt mere 

Ellers så tror jeg da at i bare skal sørge for at komme enten ved åbningstid eller ved lukketid, så der er ikke er mange mennesker i salonen, og så der er god tid til at frisøren kan snakke lidt med hende og gøre hende tryg  de fleste frisør saloner har tegnefilm og legetøj til at distrahere børnene med  og nogle steder må forældrene også sidde med dem på skødet under klipningen. 

men ellers er det heldigt at hun er en pige  så kan man lidt bedre tillade sig at lade håret gro og bare sætte det lidt op med en spænde foran. 

Jeg satte sidste weekend et par hårnåle i Viktors pandehår da det blev ved med at falde ned i hans øjne, og det synes min kæreste bestemt ikke at han skulle rende rundt med! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Zeus

VNB skriver:

så kan det være at hun gror lidt mere mod til sig i takt med at hendes hår gror lidt mere 

Ellers så tror jeg da at i bare skal sørge for at komme enten ved åbningstid eller ved lukketid, så der er ikke er mange mennesker i salonen, og så der er god tid til at frisøren kan snakke lidt med hende og gøre hende tryg  de fleste frisør saloner har tegnefilm og legetøj til at distrahere børnene med  og nogle steder må forældrene også sidde med dem på skødet under klipningen. 

men ellers er det heldigt at hun er en pige  så kan man lidt bedre tillade sig at lade håret gro og bare sætte det lidt op med en spænde foran. 

Jeg satte sidste weekend et par hårnåle i Viktors pandehår da det blev ved med at falde ned i hans øjne, og det synes min kæreste bestemt ikke at han skulle rende rundt med! 

Det kan jeg da ikke forstå, at han ikke var helt tilfreds med 

Hun gider ikke de der hårspænder.. Jo, de første 10 sek, også er det sjovere at hive dem ud igen, selv om hun selv synes hun er vææældig fin med dem i
Men ja, hun er jo heldigvis en pige, så det går nok med, at hun bare lige skal have trimmet pandehåret de første mange gang

Anmeld

19. januar 2012

Camulla

VNB skriver:

Ja så gik den ikke længere med det lange garn han efterhånden gik rundt med... 

så i søndags var han til frisør for første gang 

han var bare så dygtig og sad helt stille og kiggede nysgerrigt på sig selv i spejlet! 

Synes bare at han er blevet så fin! og han er lige pludselig blevet meget ældre og mere drenge-agtig at se på. 

her er lidt før, under og efter billeder 

Så fin han blev... Min dreng var også til frisøren idag og han elsker det... For så må man få is bagefter  

Anmeld

19. januar 2012

VNB

Zeus skriver:

Det kan jeg da ikke forstå, at han ikke var helt tilfreds med 

Hun gider ikke de der hårspænder.. Jo, de første 10 sek, også er det sjovere at hive dem ud igen, selv om hun selv synes hun er vææældig fin med dem i
Men ja, hun er jo heldigvis en pige, så det går nok med, at hun bare lige skal have trimmet pandehåret de første mange gang

haha ja de er nok sjovere at pille ud end at have i 

glæder mig til at se et billede når den første klipning engang finder sted!

og husk at gem en lille hår-tot! det har vi gjort, og det blir da sjovt for ham at se engang hvilken farve hans hår var som baby 

Anmeld

19. januar 2012

VNB

Camulla skriver:

Så fin han blev... Min dreng var også til frisøren idag og han elsker det... For så må man få is bagefter  

mange tak! 

hihi nåeh ja det var snedigt med isen! 

det trick må jeg huske til når Viktor bliver lidt større. han hved heldigvis ikke hvad en is er endnu 

men han fik da lidt rosiner bagefter 

Anmeld

19. januar 2012

Zeus

VNB skriver:

haha ja de er nok sjovere at pille ud end at have i 

glæder mig til at se et billede når den første klipning engang finder sted!

og husk at gem en lille hår-tot! det har vi gjort, og det blir da sjovt for ham at se engang hvilken farve hans hår var som baby 

Jaaaaa, jeg har også en tot fra Isabella dengang, det er så rart at have sådan nogen minder

Anmeld

19. januar 2012

VNB

Jaaaaa, jeg har også en tot fra Isabella dengang, det er så rart at have sådan nogen minder

ja det er det nemlig! det er jo noget som man ikke kan få igen. Og hårfarven forandrer sig jo helt vildt fra baby til voksen. (ihvertfald hos de fleste

jeg havde selv sådan noget guld-lok hår, som var lyst og med krøl. og nu er jeg mørk og glat!  min mor har heldigvis gemt en flot tot! 

Anmeld

19. januar 2012

Nessie

Hvor er han blevet fin

Vi prøvede at klippe Daniel de første gange, men det går MEGET bedre hos frisøren, så det må de gøre

Anmeld

19. januar 2012

Zeus

VNB skriver:

ja det er det nemlig! det er jo noget som man ikke kan få igen. Og hårfarven forandrer sig jo helt vildt fra baby til voksen. (ihvertfald hos de fleste

jeg havde selv sådan noget guld-lok hår, som var lyst og med krøl. og nu er jeg mørk og glat!  min mor har heldigvis gemt en flot tot! 

Jeg har altid været sorthåret - nu er jeg så ved at skifte til grå

Isabellas var rødligt da hun var omkring 1 år, og havde også fine krøller omme i nakken.. Nu har hun mørkblondt og helt alm glat

Anmeld

19. januar 2012

VNB

Nessie skriver:

Hvor er han blevet fin

Vi prøvede at klippe Daniel de første gange, men det går MEGET bedre hos frisøren, så det må de gøre

hihi uha det var modigt!  det turde jeg slet ikke begive mig ud i, selvom jeg selv klipper hans far... 

måske giver jeg det et forsøg om nogle år 

og 1000 tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.