Pigerne i ny sæson af DUM

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

Timmner

Katte87 skriver:

Puha, det må være hårdt!  Kan sådan set godt sætte mig ind i din situation. Alting ser lidt anderledes ud, når det er fra den vinkel. Ville synes det var lidt ulækkert, hvis min far fandt en på min alder eller yngre - det må jeg ærligt sige  Og nej, det er så heller ikke nemmere, når det hele går så stærkt. (og så kan jeg ikke lidt lade være med at tænke midtlivskrise, hvis jeg skal være helt ærlig! .)

Ja ´det er rigtig. men sådan er verden altså sat sammen. det går nok alt sammen håber jeg. men dejligt lige og fortælle lidt ud det har man brug for nogle gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Timmner

Gry91 skriver:

Ja men hun taber desværre barnet 

øv hvor syndt for hende. hvor langt når hun med det barn før hun taber det !

Anmeld

19. januar 2012

Ka+Ma=Be

VNB skriver:

hihi ja! Jeg sad nemlig også og stirrede på billedet og BANG så slog det mig bare hvem han var! 

Faldt lige over denne artikkel om ham:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1332186.ece

Lidt pudsigt at der står, at han er steril! bum bum....

Anmeld

19. januar 2012

Gry91

Timmner skriver:

øv hvor syndt for hende. hvor langt når hun med det barn før hun taber det !

Ja det er altid sørgerligt når sådan noget sker

Jeg ved ikke hvor langt henne hun var da det skete, læste det i et blad hvor hun havde lavet en billedeserie efter tabet

Anmeld

19. januar 2012

Ka+Ma=Be

Timmner skriver:

Ja ´det er rigtig. men sådan er verden altså sat sammen. det går nok alt sammen håber jeg. men dejligt lige og fortælle lidt ud det har man brug for nogle gange

Hehe ja det kan man jo også have brug for! Du skal altid være velkommen til at læsse lidt af her 

Anmeld

19. januar 2012

Ka+Ma=Be

Gry91 skriver:

Ja det er altid sørgerligt når sådan noget sker

Jeg ved ikke hvor langt henne hun var da det skete, læste det i et blad hvor hun havde lavet en billedeserie efter tabet

Uh, synes det er så ambivalent! For ja, gu er det synd for hende! Der er ingen der fortjener at miste et barn. Men kan også se et andet slemt senarie for mig, hvis hun fødte barnet  Endnu en sag og muligvis endnu et tvangsfjernet barn - det tror jeg også ville tage hårdt på hende.

Anmeld

19. januar 2012

twinny

Katte87 skriver:

Faldt lige over denne artikkel om ham:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1332186.ece

Lidt pudsigt at der står, at han er steril! bum bum....

Hehe... fandt jeg også..

Anmeld

19. januar 2012

Gry91

Katte87 skriver:

Uh, synes det er så ambivalent! For ja, gu er det synd for hende! Der er ingen der fortjener at miste et barn. Men kan også se et andet slemt senarie for mig, hvis hun fødte barnet  Endnu en sag og muligvis endnu et tvangsfjernet barn - det tror jeg også ville tage hårdt på hende.

Ja sidder med samme følelse ..

Det er jo så synd at sådan noget sker, men nu hvor hendes anden datter er blevet fjernet, usikkert forhold til kæresten og rigtig mange op og nedture, så kunne det se ud til at blive en usikker fremtid for en lille ny. 

Og ja, det ville nok bare være endnu et nederlag for hende.

Anmeld

19. januar 2012

Musse21

Er jeg den eneste der ikke kan logge ind på min nutv.dk

Anmeld

20. januar 2012

Ansemusen

Zette skriver:

spændende at Hannah er gravid igen 

Det var nok ikke det smarteste træk lige nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.