Pigerne i ny sæson af DUM

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.603 visninger
37 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

Nadia&Daniel

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

stud mor

Ved du hvornår det starter? Jeg glæder mig. Især til at følge Camilla og Hannah.

Anmeld

19. januar 2012

Nadia&Daniel

ark skriver:

Ved du hvornår det starter? Jeg glæder mig. Især til at følge Camilla og Hannah.

PÅ TIRSDAG - KL 21!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Anmeld

19. januar 2012

trunte24

ark skriver:

Det starter på tirsdag d. 24 januar.

Anmeld

19. januar 2012

twinny

ihh det skal nok blive godt...

Anmeld

19. januar 2012

Timmner

må jeg spøre jer piger, hvad i siger til det nye par som er hende line og ham manden, hun er 20 og ham 40 ? hvad synes i om det

Anmeld

19. januar 2012

Ka+Ma=Be

Timmner skriver:

må jeg spøre jer piger, hvad i siger til det nye par som er hende line og ham manden, hun er 20 og ham 40 ? hvad synes i om det

Tja, det er jo en helt diskussion for sig selv! hehe .(som sikkert ville kunne få hæææftige kommentare!)

Personligt synes jeg, at det er underligt. Og jeg ville nok studse over dem på gaden, men helt ærligt - det må de om Hvis de elsker hinanden, så bør vi andre jo bare blande os udenom!

Anmeld

19. januar 2012

Mira0911

Nadia&Daniel skriver:

PÅ TIRSDAG - KL 21!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Det skal jeg bare se... 

Anmeld

19. januar 2012

Timmner

Katte87 skriver:

Tja, det er jo en helt diskussion for sig selv! hehe .(som sikkert ville kunne få hæææftige kommentare!)

Personligt synes jeg, at det er underligt. Og jeg ville nok studse over dem på gaden, men helt ærligt - det må de om Hvis de elsker hinanden, så bør vi andre jo bare blande os udenom!

Ja okay det er også rigtig hvad du siger, jeg har bare en far som har fundet en på Ja hun er lige fyldt 19 deb 30 dec. og han er 41 fylder 42 til feb. og har altså svært ved det de har lige fået en dreng i sep. også når jeg selv er 21 hvad syens du?

Anmeld

19. januar 2012

AnneP

Nadia&Daniel skriver:

http://kanal4.dk/programmer/de-unge-mødre?cast=show

Weeee Nadie er med igen!

syntes hun er SÅ sej!

så NU må det gerne blive Tirsdag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.