Pigerne i ny sæson af DUM

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

Ka+Ma=Be

Timmner skriver:

Ja okay det er også rigtig hvad du siger, jeg har bare en far som har fundet en på Ja hun er lige fyldt 19 deb 30 dec. og han er 41 fylder 42 til feb. og har altså svært ved det de har lige fået en dreng i sep. også når jeg selv er 21 hvad syens du?

Det kan jeg absolut godt forstå! Specielt, når det er ens egne forældre Og at hun tager en "mor-rolle", hvis du forstår. Det ville jeg nok også have meget svært ved.

Jeg synes nok også, at det er underligt, fordi jeg selv har forældre i den alder (mine forældre fik mig da min mor var 20 år og min far 23 år).

Men jeg tror det er vigtigt at huske, at man jo stadig godt kan elske hinanden af den grund! Det må også være svært for dem, med alle de fordomme og kommentare de får til hverdag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

K&S

Nadia&Daniel skriver:

PÅ TIRSDAG - KL 21!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Anmeld

19. januar 2012

VNB

uha det blir godt! skal så meget følge med 

hehe ham der Ditlev, det er sku da ham stripperen som tog for mange steoider og endte med at få en hjerneskade! 

Vildt nok at han har scoret sådan en ung pige og nu venter barn! 

Anmeld

19. januar 2012

Timmner

Katte87 skriver:

Det kan jeg absolut godt forstå! Specielt, når det er ens egne forældre Og at hun tager en "mor-rolle", hvis du forstår. Det ville jeg nok også have meget svært ved.

Jeg synes nok også, at det er underligt, fordi jeg selv har forældre i den alder (mine forældre fik mig da min mor var 20 år og min far 23 år).

Men jeg tror det er vigtigt at huske, at man jo stadig godt kan elske hinanden af den grund! Det må også være svært for dem, med alle de fordomme og kommentare de får til hverdag.

Ja tro mig, jeg har også meget svært med det. har ikke snakket med ham i 8 måneder nu, fordi han ikke kan opføre sig ordenlig, men det er en anden side af sagen. Ja det er svært når det er ens forældre, Jeg kan bare ikke gå sammen med dem, folk kigger hele tiden. Mine forældre var også kun 18 og 20 da de fik mig. men det er kun 15 måneder siden mine forældre gikfra hinanden og han har allerede fået et barn med hende, synes bare det er så forkert. pinligt på en måde. Ja det er nok svært for dem tror jeg nok. men det er det også foor mig, jeg er ellers ikke en som har noget imod det med at folk har mange år imellem sig, men når det er min far har jeg. Det er bare noget andet synes jeg men kan godt leve med det. Har jo selv min egen lille familie

Anmeld

19. januar 2012

smokin

spændende at Hannah er gravid igen 

Anmeld

19. januar 2012

Ka+Ma=Be

VNB skriver:

uha det blir godt! skal så meget følge med 

hehe ham der Ditlev, det er sku da ham stripperen som tog for mange steoider og endte med at få en hjerneskade! 

Vildt nok at han har scoret sådan en ung pige og nu venter barn! 

Jeg vidste at jeg havde set ham før!!!! 

Anmeld

19. januar 2012

VNB

Katte87 skriver:

Jeg vidste at jeg havde set ham før!!!! 

hihi ja! Jeg sad nemlig også og stirrede på billedet og BANG så slog det mig bare hvem han var! 

Anmeld

19. januar 2012

Gry91

Zette skriver:

spændende at Hannah er gravid igen 

Ja men hun taber desværre barnet 

Anmeld

19. januar 2012

Ka+Ma=Be

Timmner skriver:

Ja tro mig, jeg har også meget svært med det. har ikke snakket med ham i 8 måneder nu, fordi han ikke kan opføre sig ordenlig, men det er en anden side af sagen. Ja det er svært når det er ens forældre, Jeg kan bare ikke gå sammen med dem, folk kigger hele tiden. Mine forældre var også kun 18 og 20 da de fik mig. men det er kun 15 måneder siden mine forældre gikfra hinanden og han har allerede fået et barn med hende, synes bare det er så forkert. pinligt på en måde. Ja det er nok svært for dem tror jeg nok. men det er det også foor mig, jeg er ellers ikke en som har noget imod det med at folk har mange år imellem sig, men når det er min far har jeg. Det er bare noget andet synes jeg men kan godt leve med det. Har jo selv min egen lille familie

Puha, det må være hårdt!  Kan sådan set godt sætte mig ind i din situation. Alting ser lidt anderledes ud, når det er fra den vinkel. Ville synes det var lidt ulækkert, hvis min far fandt en på min alder eller yngre - det må jeg ærligt sige  Og nej, det er så heller ikke nemmere, når det hele går så stærkt. (og så kan jeg ikke lidt lade være med at tænke midtlivskrise, hvis jeg skal være helt ærlig! .)

Anmeld

19. januar 2012

Ka+Ma=Be

VNB skriver:

hihi ja! Jeg sad nemlig også og stirrede på billedet og BANG så slog det mig bare hvem han var! 

Hehe Det bliver alligevel meget spændende at følge dem! Jeg tænker virkelig på hvad hun må være for en type!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.