Babyrytme..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2012

Københavnermor

Frøken J. skriver:

Når de er så små, er det i min optik vigtigt bare at følge den rytme, som de selv her. Ikke tvinge dem til at sove, når de er friske, og ikke holde dem vågne, når de er trætte. RYtmen skal nok komme!

Rose på lidt over 3 måneder er begyndt at få en rytme nu, som er kommet af sig selv. Men da hun var en måneds tid som din lille, var der overhovedet ingen rytme, og hun sov først riiigtig sent ligesom din. I dag kommer hun som regel i seng kl. 21 og sover mellem 21.30-22.00. Det skal nok komme, giv det tid. Dit barn er stadig så småt og så nyt, at du bare skal følge den rytme, som hun selv ligger for dagen

Ja, det er også rigtigt! Det var også mere for at høre hvor længe jeg skal regne med at det står på.. 

Det er da dejligt at Rose allerede sover tidligere, så må jeg håbe min pige gør det samme når hun er ca. 3 måneder.. Så er der ikke langt igen.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

Filippa & Liva

Nu som Moar skriver:

Ok, for det er noget med der kan være lidt forskel på ammebøn og flaskebørn med hensyn til at sove igennem... Ikk? Min tøs bliver ammet og sover max 4-6 timer i træk om natten... Glæder mig til at det ændrer sig.. 

Jo, modermælkserstatning mætter i længere tid end brystmælken gør. Så det har nok også noget at sige.

Men det er da stadig rigtig flot at din pige sover af 4-6 timer af gangen, mon ikke hun begynder at sove igennem når hun bliver lidt ældre.

Anmeld

20. januar 2012

Københavnermor

BigBabyWish skriver:

Jo, modermælkserstatning mætter i længere tid end brystmælken gør. Så det har nok også noget at sige.

Men det er da stadig rigtig flot at din pige sover af 4-6 timer af gangen, mon ikke hun begynder at sove igennem når hun bliver lidt ældre.

Jo, mon ikke.. Det håber jeg da! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.