Børnepenge - hvad skal i...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

signe.

annec skriver:

Hvad skal i bruge børnepengene på denne gang?  

Jeg skal have købt en juniordyne, noget lækkert tøj til bettemanden og så skal jeg have en reol fra IKEA

Vi får fra begge børn denne gang, så de skal gemmes til at de skal starte i vuggestue til april, så går de ind og hjælper med betalingen dertil

Dog kommer den bette til at mange en overgangsjakke, så den bliver nok ohså købt, og måske juniordyne til den store, medmindre det kan vente til april..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Silas&Mille

De skal bruges på forbrug resten af måneden, samt de småting vi mangler til lillesøsters ankomst om ca 16 dage

Anmeld

19. januar 2012

annec

Lyder også fornuftigt allesammen

Anmeld

19. januar 2012

Laura.

Vores bliver gemt..

Anmeld

19. januar 2012

wamse

Indskud til vores nye hjem 

Anmeld

19. januar 2012

H+S Skjolgborg.

Lidt lamper til vores nye bolig til børnsværelse især,sommertøj til børne tro jeg også ja også har min stor søn 11 års førseldags trisdag den 24 jan så gaver til ham og holde fødselsdag en dage ja og nogle går til opsparingen,mad osv.

Henriette

Anmeld

19. januar 2012

Pige2009

annec skriver:

Til noget bestemt?

Nej, min opsparing er pt. på 247,39 kr. efter jeg har købt og renoveret hus, så jeg er nødt til langsomt at bygge en ny opsparing op igen. Har det skidt, hvis jeg ikke har minimum 25.000 stående i banken

Anmeld

19. januar 2012

JulieE

En biftur for os alle 4 på lørdag, nye støvler til den yngste (er købt, men de går ind under det) og så materialer til et nyt skrivebord til vores stue  resten bliver sat til side, til sko, overgangsjakker osv 

Anmeld

19. januar 2012

DK

Ihhhh havde helt glemt at de kom. Kirstines har i 5 år nu gået direkte ind på budgettet, men det gør Richards ikke. Det er indtil nu kommet som en stor overraskelse hver gang at der pludselig har stået maaange penge på kontoen

Hmmm... de skal vist bare gemmes. Mangler ikke noget... Har købt og betalt for en bunke tøj på udsalg til ungerne så den er klaret. Måske en lææækker forårsjakke til Richard når den tid kommer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.