Børnepenge - hvad skal i...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.156 visninger
38 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

annec

Hvad skal i bruge børnepengene på denne gang?  

Jeg skal have købt en juniordyne, noget lækkert tøj til bettemanden og så skal jeg have en reol fra IKEA

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

FruStolpe

Her går de som altid bare ind i den daglige husholdning.

Jeg tager dog en tur med prinsessen og mormor tilderes sommerhus i sverige. Men det gør vi nu alligevel indimellem selvom der ikke er børneydelse.

Så ja ikke noget særligt, bare det sædvanlige

Anmeld

19. januar 2012

Pige2009

Mine skal lægges til side 

Anmeld

19. januar 2012

betski

annec skriver:

Hvad skal i bruge børnepengene på denne gang?  

Jeg skal have købt en juniordyne, noget lækkert tøj til bettemanden og så skal jeg have en reol fra IKEA

Regninger - som altid.

Anmeld

19. januar 2012

lycly

Nye bodystockings, hun er lige vokset ud af 68 her til morgen! Og så har min kæreste ferie i næste uge, så der skal vi nok ud og hygge lidt alle 3

Anmeld

19. januar 2012

jeanett1988

Vores går til barnedåben den her gang, og hvis der bliver noget til overs bliver det sat til side.

Anmeld

19. januar 2012

Corn

Jeg brugte min løn den første til ungerne, ekstra udstyr til vintervejret, så jeg har tænkt mig, at udover mere udstyr til ungerne, så skal jeg klippes, evt have ordnet negle og måske også have en tur med tøserne i byen, en forsinket fødselsdag

Anmeld

19. januar 2012

Ansemusen

Alm. husholdning, nye bodyer (skiftet til str. 92) og evt. lidt til sofaopsparingen

Anmeld

19. januar 2012

lucas<3

jeg skal ha købt en ny autostol til bettemand, da han knapper den gamle op.. såen en bandit..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.