Børnepenge - hvad skal i...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

Mivsen

Her skal de bruges til barnedåb, det ikke nok, men en dejlig hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

lycly

annec skriver:

Lyder dejligt hvor gammel er hun? Sebastian er nemlig også vokset ud af hans 68.. Dog mest bukserne han ikke kan passe mere

Hun er lige blevet 6 måneder. Hun følger generelt tøjstørrelsen stort set til punkt og prikke Her er det også bukser og bodystockings hun ikke kan passe længere

Anmeld

19. januar 2012

Louisesam

Vi skal til Helsinki på forlænget weekend og bl.a. shoppe på udsalg til den lille prut! Samtidig skal vi købe billige bleer til lageret!

Anmeld

19. januar 2012

gonefishing

annec skriver:

Hvad skal i bruge børnepengene på denne gang?  

Jeg skal have købt en juniordyne, noget lækkert tøj til bettemanden og så skal jeg have en reol fra IKEA

Tøj til sommer i en str større, jeg er altid lidt forud på det plan. Det er jo nu det er billigt

Anmeld

19. januar 2012

Benjamins'mor

Vi skal flytte, så vi har valgt at bruge nogle af pengene til et fedt nyt gulvtæppe til Benjamins nye værelse.

Anmeld

19. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har allerede brugt 75% af dem, så banken skal have mine børnepenge jeg kunne ikke vente til i morgen med at købe udstyr til den lille i maven, og min datter skulle også have nogle ting, der ikke kunne vente. Men i næste uge får jeg et ret stort beløb i børnebidrag fra min datters far - og så skal hun have helt ny garderobe

Anmeld

19. januar 2012

Valle81

Her er en lille sjat gået til en iPad til ungerne, altså en til deling resten er går lige på budget som altid

Anmeld

19. januar 2012

morethanperfect

Tja .. Vi skal vidst ikke rigtig ha noget ..
Men vi fik en regning i startem af mdr. så de luner godt ..

Han skal i hvert fald ha lidt nyt tøj , da han lige er rykket op i 86 ( &nbsp
så deeeeet ...
Og gud ja , så skal jeg ha købt mig en togbillet til silkeborg

Anmeld

19. januar 2012

merethe

Profilbillede for merethe

regninger

Anmeld

19. januar 2012

Levi&LilysMor

annec skriver:

Hvad skal i bruge børnepengene på denne gang?  

Jeg skal have købt en juniordyne, noget lækkert tøj til bettemanden og så skal jeg have en reol fra IKEA

Vi mangler en madras til kravlegården, så tror jeg vil købe sådan en og så lægge til side, det kunne jo ske der kom noget til ham senere som man godt ville have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.