gratis psykologhjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

Zafir

morethanperfect skriver:

Tja , det kan godt være ...

Jeg fik i hvert fald 12 behandler .. Som jo sjældent er nok desværre . 

Jeg får også 12 behandlinger, men skal bare betale halvdelen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Kris89

morethanperfect skriver:

Jeg forstår det godt . Jeg tænker stadigvæk på at nu kunne jeg ha haft 2 børn osv.. Og det kan være rigtig hårdt til tider , selvom det var mit eget valg dengang .. 

Du skal absolut ikke føle dig dum , det er det sidste du skal ! 

det rammer mig bare sååå hårdt at jeg ikke længere kan blive glad på andres vegne... jeg er SÅÅÅ flov over mine tanker...

jeg ønsker alle det bedste, men ligenu ville jeg bare ønske at alle havde det ligesom jeg... folk siger i er unge tag det dog roligt i når det nok... men gør vi det? hvad hvis sidst bare var held, at vi ikke kan. hvornår er det VORES tur? hvorfor skal folk bare gøre det til en bagatel, når jeg er så ked af det? når det betyder så meget for mig...

det gør så ondt at få de kommentarer...

jeg er så flov og ked det kan ikke beskrives...  

Anmeld

19. januar 2012

baby84

Kris89 skriver:

tak for svar alle sammen....

åh havde lige skrevet en lang besked og så gik den tør for strøm.

Hvis du har selvmordstanker eller anden psykisk lidelse kan du få gratis hjælp via psykiatrien. Tag til din egen læge i morgen og bed ham hjælpe dig. Endvidere kan kan du, hvis du har et rådighedsbeløb på under 1500 mener jeg søge om at få kommunen til at dække en del af egenbetalingen til psykolog. Egenbetalingen er ca 308  og er det du skal betale hvis den læge henviser dig fx under punktet angst/depression via sygesikringen. Her kan du få 12 samtaler hvor du "kun" skal betale de 308kr. Af disse får du endvidere 100 tilbage hvis du er medlem af danmark. Skriv et brev til mig hvis der er spørgsmål.

Anmeld

19. januar 2012

morethanperfect

Kris89 skriver:

det rammer mig bare sååå hårdt at jeg ikke længere kan blive glad på andres vegne... jeg er SÅÅÅ flov over mine tanker...

jeg ønsker alle det bedste, men ligenu ville jeg bare ønske at alle havde det ligesom jeg... folk siger i er unge tag det dog roligt i når det nok... men gør vi det? hvad hvis sidst bare var held, at vi ikke kan. hvornår er det VORES tur? hvorfor skal folk bare gøre det til en bagatel, når jeg er så ked af det? når det betyder så meget for mig...

det gør så ondt at få de kommentarer...

jeg er så flov og ked det kan ikke beskrives...  

Anmeld

19. januar 2012

morethanperfect

Zafir skriver:

Jeg får også 12 behandlinger, men skal bare betale halvdelen.

Nå okay ?
Ja det da underligt ..

Måske det har noget med hvor i landet man bor ?? 

Anmeld

19. januar 2012

Kris89

baby84 skriver:

åh havde lige skrevet en lang besked og så gik den tør for strøm.

Hvis du har selvmordstanker eller anden psykisk lidelse kan du få gratis hjælp via psykiatrien. Tag til din egen læge i morgen og bed ham hjælpe dig. Endvidere kan kan du, hvis du har et rådighedsbeløb på under 1500 mener jeg søge om at få kommunen til at dække en del af egenbetalingen til psykolog. Egenbetalingen er ca 308  og er det du skal betale hvis den læge henviser dig fx under punktet angst/depression via sygesikringen. Her kan du få 12 samtaler hvor du "kun" skal betale de 308kr. Af disse får du endvidere 100 tilbage hvis du er medlem af danmark. Skriv et brev til mig hvis der er spørgsmål.

tak for svar.

Anmeld

19. januar 2012

baby84

Kris89 skriver:

tak for svar.

det var så lidt..forresten er der også en del forsikringer der dækker psykologbehandling. Hvis du arbejder kan det være at arebejdspladsen har en forsikring med disse betingelser.

Anmeld

19. januar 2012

Zafir

morethanperfect skriver:

Nå okay ?
Ja det da underligt ..

Måske det har noget med hvor i landet man bor ?? 

Det er helt sikkert noget med diagnosen og måske som en af de andre skriver ens økonomiske situation.

For mig er der ikke nogen vej udenom, jeg bliver nødt til at gå til psykolog, men jeg bliver så også nødt til at betale...

Anmeld

19. januar 2012

Kris89

baby84 skriver:

det var så lidt..forresten er der også en del forsikringer der dækker psykologbehandling. Hvis du arbejder kan det være at arebejdspladsen har en forsikring med disse betingelser.

jeg tror ikke på jeg har noget forsikring der dækker og jeg arbejder som landmand, så der ligger nok ikke noget der.

Anmeld

19. januar 2012

morethanperfect

Zafir skriver:

Det er helt sikkert noget med diagnosen og måske som en af de andre skriver ens økonomiske situation.

For mig er der ikke nogen vej udenom, jeg bliver nødt til at gå til psykolog, men jeg bliver så også nødt til at betale...

Hmm ja .. Kan nok godt være det er derfor .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.