gratis psykologhjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.638 visninger
29 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

Kris89

nogen der ved om man gennem lægen kan få gratis psykologhjælp?

jeg er ved at være bange for mig selv og mine handlinger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Dianaaa

Kris89 skriver:

du skal snakke med din læge, han vil muligvis henvende dig til en psykiater , det lyder ihvertfald ikke sundt sådan som du har det ! godt du er bevidst om dig selv ! held og lykke med at få hjælp

Anmeld

19. januar 2012

Toshiba

Kris89 skriver:

medmindre det er til krisehjælp - skal man selv betale en del.

Anmeld

19. januar 2012

Toshiba

Kris89 skriver:

http://www.psykologeridanmark.dk/Psykologens%20arbejde/Priser.aspx ude i højre side - står der hvad man selv skal betale med henvisning fra lægen

Anmeld

19. januar 2012

Zafir

Psykiater er gratis. Psykolog skal man selv give caj halvdelen, selvom man er henvist.

Anmeld

19. januar 2012

UnderCover37

Kris89 skriver:

En anden mulighed, nu det er midt om natten er at du kontakter den nærmeste psykiatriske skadestue og får en snak med dem.Det lyder meget utrygt at du fortæller du er bange for dig selv og dine handlinger så synes bestemt du skal snakke med nogen allerede nu - psykiatisk skadestue vil være det bedste, vagtlægen er også en god ide og om ikke andet din egen læge akut i morgen tidlig.Håber du får rette hjælp, hurtigt!

Anmeld

19. januar 2012

katrineoerum

Det kommer an på hvad du "lider" af. Nogen gange kan man komme ind i et gratis projekt.

Anmeld

19. januar 2012

FamilenStorm

Kris89 skriver:

Man kan ikke som sådan få Greatis psykologhjælp... Det kan du kun hvis du har mistet en pårørende til fx kræft.. Så kan man..

Men snak med lægen.. For man kan komme i terapigrupper, gratis..

Anmeld

19. januar 2012

babymus77

Får du det så dårligt at du skal snakke med nogen, så henv dig i psykiatrisk skadestue, ved ikke hvor i landet du bor? Men der ligger forskellige steder!! De har åbent når din egen læge har lukket!!! Og alle kan henvende sig udenom læge vagt osv!! Bare gå derop og ring på!! Kommer du så ind til overnatning kan de henvise dig til psykolog gennem dem!!! Det gratis!! Der er også flere og flere forsikringer der dækker psykolog hjælp så tjek dette også!!!! Måske din læge alligevel kan henvise dig hvor betaling bliver lav?!! Det er ihvertfald gode penge at bruge det betaler sig på sigt!!!! Det er ihvertfald et sted politikerne burde slå ind, så det bliver gratis!!! Så ville samfundet se anderledes ud!!!! Sender dig knus og kram håber du får den hjælp du har brug for!!!

Anmeld

19. januar 2012

Kris89

Dianaaa skriver:

du skal snakke med din læge, han vil muligvis henvende dig til en psykiater , det lyder ihvertfald ikke sundt sådan som du har det ! godt du er bevidst om dig selv ! held og lykke med at få hjælp

tak for svar...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.