gratis psykologhjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

Kris89

tak for svar alle sammen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

morethanperfect

Zafir skriver:

Psykiater er gratis. Psykolog skal man selv give caj halvdelen, selvom man er henvist.

Jeg har fået psykolog hjælp gratis??
Som en henvisning fra lægen  

Anmeld

19. januar 2012

Kris89

morethanperfect skriver:

i hvilken forbindelse hvis man må spørge?

Anmeld

19. januar 2012

morethanperfect

Kris89 skriver:

i hvilken forbindelse hvis man må spørge?

Ehm .. Hvilken forbindelse ??

Altså jeg havde en svær depression , og så viste det sig så også at jeg led af angst og OCD ...  

Anmeld

19. januar 2012

Kris89

morethanperfect skriver:

Ehm .. Hvilken forbindelse ??

Altså jeg havde en svær depression , og så viste det sig så også at jeg led af angst og OCD ...  

okay... må heller hive fat i lægen... er bare bange for udfaldet.. bange for at skulle indlægges...

håber bare testen er positiv om en uge så jeg måske kunne blive glad igen....

skal siges grunden til jeg er helt nede er fordi jeg i morgen kunne have haft termin, altså hvis ikke jeg havde mistet. og samtidig er alle omkring mig bare blevet gravide... jeg kan simpelthen ikke mere...

jeg er så bange for at skulle blive skuffet endnu engang at mens dukker op om en uge, som den plejer. har bestemt at ringe til lægen hvis mens dukker op, men en uge er lang tid at være helt nede...

og det lyder sikkert overfladisk, jeg er ung, kæresten er ung, det er "kun" 7 mdr. siden vi mistede, men jeg kan simpelthen ikke mere... det er nu over et år siden p-pillerne blev smidt

Anmeld

19. januar 2012

morethanperfect

Kris89 skriver:

okay... må heller hive fat i lægen... er bare bange for udfaldet.. bange for at skulle indlægges...

håber bare testen er positiv om en uge så jeg måske kunne blive glad igen....

skal siges grunden til jeg er helt nede er fordi jeg i morgen kunne have haft termin, altså hvis ikke jeg havde mistet. og samtidig er alle omkring mig bare blevet gravide... jeg kan simpelthen ikke mere...

jeg er så bange for at skulle blive skuffet endnu engang at mens dukker op om en uge, som den plejer. har bestemt at ringe til lægen hvis mens dukker op, men en uge er lang tid at være helt nede...

og det lyder sikkert overfladisk, jeg er ung, kæresten er ung, det er "kun" 7 mdr. siden vi mistede, men jeg kan simpelthen ikke mere... det er nu over et år siden p-pillerne blev smidt

Jeg forstår dig skam godt .. De vil ikke indlægge dig .. Det tror jeg ikke på . Men jeg tror det ville være godt for dig med nogle samtaler hos en psykolog Især hvis det er dét det omhandler ..
Jeg kender en som har kæmpet for at få børn i 12 år .. 
Ved godt det er svært at holde humøret oppe , men jeg syns du skal prøve

Sender gode tanker  

Anmeld

19. januar 2012

Kris89

morethanperfect skriver:

Jeg forstår dig skam godt .. De vil ikke indlægge dig .. Det tror jeg ikke på . Men jeg tror det ville være godt for dig med nogle samtaler hos en psykolog Især hvis det er dét det omhandler ..
Jeg kender en som har kæmpet for at få børn i 12 år .. 
Ved godt det er svært at holde humøret oppe , men jeg syns du skal prøve

Sender gode tanker  

og jeg føler mig bare så dum... for jeg ved der er så mange der kæmper og har lidt mere end vi har, ventet, forsøgt længere tid.

jeg kan bare ikke klare det mere, tanken om at vi kunne have haft en lille eller i hvert fald meget snart stikker så dybt...

Anmeld

19. januar 2012

morethanperfect

Kris89 skriver:

og jeg føler mig bare så dum... for jeg ved der er så mange der kæmper og har lidt mere end vi har, ventet, forsøgt længere tid.

jeg kan bare ikke klare det mere, tanken om at vi kunne have haft en lille eller i hvert fald meget snart stikker så dybt...

Jeg forstår det godt . Jeg tænker stadigvæk på at nu kunne jeg ha haft 2 børn osv.. Og det kan være rigtig hårdt til tider , selvom det var mit eget valg dengang .. 

Du skal absolut ikke føle dig dum , det er det sidste du skal ! 

Anmeld

19. januar 2012

Zafir

morethanperfect skriver:

Mmmmm.... Måske er det hvad man fejler? Jeg får dækket ca halvdelen. Ville gerne have det gratis, for det er mega dyrt...

Anmeld

19. januar 2012

morethanperfect

Zafir skriver:

Mmmmm.... Måske er det hvad man fejler? Jeg får dækket ca halvdelen. Ville gerne have det gratis, for det er mega dyrt...

Tja , det kan godt være ...

Jeg fik i hvert fald 12 behandler .. Som jo sjældent er nok desværre . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.