At dumpe en eksamen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2012

M (:

Anonym skriver:

Har været på utallige kursuser, men lige lidt hjælper det.. 

Betablokkere hjælper dig heller ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Betablokkere hjælper dig heller ikke?

Har ikke prøvet det.. For har ikke været ved lægen med det, men har været ved en psykolog og på en del kursuser..

Anmeld

18. januar 2012

M (:

Anonym skriver:

Har ikke prøvet det.. For har ikke været ved lægen med det, men har været ved en psykolog og på en del kursuser..

Så var det måske et forsøg vær? Du kan nok næppe nå det indne på mandag, men i fremtiden kunne det måske være en hjælp.. Går selv i klasse med en del piger med alvorlig eksamensangst, og flere af dem tager med stor succes betablokkere..

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Så var det måske et forsøg vær? Du kan nok næppe nå det indne på mandag, men i fremtiden kunne det måske være en hjælp.. Går selv i klasse med en del piger med alvorlig eksamensangst, og flere af dem tager med stor succes betablokkere..

Tak vil prøve at gå til lægen med det.. så kan det være han kan hjælpe mig - for skal jo op til eksamen på et tidspunkt uanset hvad..

Anmeld

19. januar 2012

FruHolm <3

Anonym skriver:

Hejsa...

På mandag skal jeg op til mundtlig eksamen, men jeg har beslutte at dumpe den bevist, da jeg ikke føler at jeg kan stoffet og absolut IKKE vil nøjes med et 02.. - Det er bare svært da det vil være den første eksamen jeg nogensinde vil dumpe..

Er der nogle der har prøvet at dumpe en eksamen bevist?? og hvordan gjorde i det??

For jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal gøre det??

Knus

P.s. jeg gider ikke at høre på negative kommentar, og jeg svarer ikke mere dybdegående på hvorfor??

Jeg gik op og trak min opgave, mødte til eksamen næste dag og sagde : jeg har intet lavet for forstod ikk opgaven , vupti dumpet 

(skal siges jeg har præstationsangst og vidste jeg ikk kunne klare det, var fritaget for fremlæggelser osv i folkeskolen pga jeg besvimede af angst) 

Anmeld

19. januar 2012

katrineoerum

Anonym skriver:

Hejsa...

På mandag skal jeg op til mundtlig eksamen, men jeg har beslutte at dumpe den bevist, da jeg ikke føler at jeg kan stoffet og absolut IKKE vil nøjes med et 02.. - Det er bare svært da det vil være den første eksamen jeg nogensinde vil dumpe..

Er der nogle der har prøvet at dumpe en eksamen bevist?? og hvordan gjorde i det??

Knus

P.s. jeg gider ikke at høre på negative kommentar, og jeg svarer ikke mere dybdegående på hvorfor??

Ja jeg ville også sygemelde mig og så tage reeksamen. Der er mange der spekulere i det så det er vist overhobed ikke unormalt.

Anmeld

19. januar 2012

DK

På universitet kan man bare lade være med at møde op, og så derefter tilmelde sig til reeksamen der kommer ca. 1 mdr. senere. Man bruger et forsøg på det og har så kun 2 forsøg tilbage.

Anmeld

19. januar 2012

AnneBJ

Anonym skriver:

Tak vil prøve at gå til lægen med det.. så kan det være han kan hjælpe mig - for skal jo op til eksamen på et tidspunkt uanset hvad..

Synes helt sikkert du skal kontakte din læge! Jeg har det præcis som du, og har i lang tid bare tvunget mig til at klare det... 
Da jeg skulle til køreprøve fik jeg betablokkere af min læge. jeg var stadig nervøs, men slet ikke i samme grad!

Det er forfærdeligt at have det sådan, der er så meget fremlæggelse, mundtlige oplæg osv..

Pøj pøj med din eksamen, uanset hvornår du tager den!

Anmeld

19. januar 2012

Christine

Anonym skriver:

Hejsa...

Knus

SKAL du have 12? For jeg synes tit man kan mere end man føler i forvejen, så mon ikke du kan få noget mere end 02?

Held og lykke med din beslutning.

Anmeld

19. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
sne190810 skriver:

... Du kunne jo også bare sygemelde dig, og komme til re-eksamen på den måde.

så vidt jeg ved kræver dette efterfølgende en lægeerklæring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.